Jump to content

ps4 schietprobleem R2

taker1987

Recommended Posts

ik heb sinds vandaag gta 5 maar weer geïnstalleerd maar heb nu de rare bug dat het schieten niet werkt , als ik de R2 knop echt op een bepaalde manier indruk dan schiet hij pas , als ik m normaal indruk dan gaat hij wel richten maar er komt geen kogel uit . voertuigen werken wel gewoon met r2 , het is echt alleen het schieten bij gta ..

andere games heb ik geen problemen met schieten of sprinten . games als fifa en just cause 3 heb ik dus totaal geen problemen met de R2 knop . iemand bekent met dit probleem ?

Delen op andere websites

Als je de R2 knop een beetje inhoud dan richt je en loop je. Als je R2 verder indrukt dan schiet je en loop je tegelijk. Kan iemand het bevestigen?

normaal hoef je die knop echt niet keihard in te drukken , als ik r2 ingedrukt hou hoort hij te schieten en te sprayen met kogels . nu moet ik soms 20x tikken voor er wat gebeurt , en als ik de r2 knop echt met kracht indruk dan sprayt die mss 10 kogels en stopt die er weer mee .
Delen op andere websites

heb even mijn 2de controller gepakt en die geprobeert en daar doet het schieten in gta het perfect .. waarom heb ik dit dan met de eerste controller ?? hij is niet stuk want dan had het in just cause 3 ook niet gewerkt .

Delen op andere websites

Probeer eens een andere controller ?

lees even goed hij heeft met 2de controller geprobeerd en dan geen probleem. het probleem zit dus daad werkelijk in de controller

klopt , maar waarom heb ik dit probleem dan niet met de andere games ? fifa , battlefield 4 , just cause 3 .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...