taker1987 Geplaatst: 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2015 ik heb sinds vandaag gta 5 maar weer geïnstalleerd maar heb nu de rare bug dat het schieten niet werkt , als ik de R2 knop echt op een bepaalde manier indruk dan schiet hij pas , als ik m normaal indruk dan gaat hij wel richten maar er komt geen kogel uit . voertuigen werken wel gewoon met r2 , het is echt alleen het schieten bij gta .. andere games heb ik geen problemen met schieten of sprinten . games als fifa en just cause 3 heb ik dus totaal geen problemen met de R2 knop . iemand bekent met dit probleem ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2015 Als je de R2 knop een beetje inhoud dan richt je en loop je. Als je R2 verder indrukt dan schiet je en loop je tegelijk. Kan iemand het bevestigen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 19 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2015 Als je de R2 knop een beetje inhoud dan richt je en loop je. Als je R2 verder indrukt dan schiet je en loop je tegelijk. Kan iemand het bevestigen? normaal hoef je die knop echt niet keihard in te drukken , als ik r2 ingedrukt hou hoort hij te schieten en te sprayen met kogels . nu moet ik soms 20x tikken voor er wat gebeurt , en als ik de r2 knop echt met kracht indruk dan sprayt die mss 10 kogels en stopt die er weer mee . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 19 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2015 heb even mijn 2de controller gepakt en die geprobeert en daar doet het schieten in gta het perfect .. waarom heb ik dit dan met de eerste controller ?? hij is niet stuk want dan had het in just cause 3 ook niet gewerkt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2015 Misschien is de verbinden tussen je controller en de PlayStation slecht? Anders zou ik het probleem ook niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2015 ligt blijkbaar aan de controller, is verder niet op te lossen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2015 (bewerkt) Probeer eens een andere controller ? @hieronder. Had zijn post over het hoofd gezien. Bewerkt: 20 december 2015 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2015 Probeer eens een andere controller ? lees even goed hij heeft met 2de controller geprobeerd en dan geen probleem. het probleem zit dus daad werkelijk in de controller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 20 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2015 Probeer eens een andere controller ? lees even goed hij heeft met 2de controller geprobeerd en dan geen probleem. het probleem zit dus daad werkelijk in de controller klopt , maar waarom heb ik dit probleem dan niet met de andere games ? fifa , battlefield 4 , just cause 3 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.