alexander123 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Wie wil de volgende missie ff voor mij doen? Destroy Targets , die rot auto 's rijden iedere keer weg en als ik het gehaald heb dan heeft het te lang geduurd en krijg je minder punten alvast bedankt . Het gaat mij alleen om deze missie. http://rapidshare.de/files/3455003/GTASAsf1.b.html] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Welkom op dit forum, alexander123 Je kunt dit beter posten bij de Savegames, daar heb je ook meer kans dat hij voor je gedaan wordt. Bewerkt: 29 juli 2005 door yordi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alexander123 Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 sorry wil een van de mods dit verwijderen alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Maakt niks uit alexander123, alleen heb je bij save-game aanvraag topic meer kans om geholpen te worden. :'D Ik zie dat je daar al je save-game hebt neergezet, dus sluit ik deze topic. Topic closed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts