Jump to content

Guilty pleasures


Bassieboy35

Recommended Posts

Ik snap niet zo zeer waarom ze fout zijn eigenlijk. B2BA luister ik erg vaak en Crying at the discotheque ook.

Vooral de Maxi-versie van b2ba vind ik echt heerlijk om te luisteren...

:dans:


Zou eerder deze nummers als 'fout'- scharen omdat ik niet tot de primaire doelgroep (meer) behoor.

mijn favoriet van E&B:

~ Vooral meedansen op de manier zoals op 0:50 Min:sec gedaan wordt :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Het heeft er meer mee te maken dat maar een kleine doelgroep het eigenlijk leuk vindt en dat het door het leeuwendeel een beetje als 'not done' wordt beschouwd. :) Als je 4 jaar geleden Justin Bieber als jongen goede muziek vond maken dan werd je raar aangekeken. Zoals MegaPilot al opmerkte hoeft dat tegenwoordig niet meer zo te zijn. Ander voorbeeld, meer bedoeld voor vrouwen/meisjes:

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Het heeft er meer mee te maken dat maar een kleine doelgroep het eigenlijk leuk vindt en dat het door het leeuwendeel een beetje als 'not done' wordt beschouwd. smile3.gif Als je 4 jaar geleden Justin Bieber als jongen goede muziek vond maken dan werd je raar aangekeken. Zoals MegaPilot al opmerkte hoeft dat tegenwoordig niet meer zo te zijn. Ander voorbeeld, meer bedoeld voor vrouwen/meisjes:

[/media]

Dacht dat B2BA en Crying@thedisco toch best done waren bij de 30+ generatie.

Die laatste doet me trouwens erg aan dit nummer denken:

Deze kan je ook wel wellicht tot scharen, wat een heerlijk nummer. Net zoals Barbiegirl, lekker met een hoge stem meegillen:

https://www.youtube.com/watch?v=Bra-GWDka48


Tijd voor de regendans!!!

Toch gek, die plop heeft echt goede nummers ertussen vind ik :D Voor mij is dat guilty nooit echt zo geweest, omdat vrienden en familie die nummers altijd al luisteren.

34646-Happy-Rain-Dance.jpg

34639-Dancing-In-The-Rain.11165934.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom een guilty pleasure, Nick?

Prince maakt toch wel foute muziek. Persoonlijk denk ik dat foute muziek toch wel behoort in de categorie: Guilty pleasures. :7

Het is gewoon een prachtig nummer. Voor een kerel van 20 denk ik wel dat dit een guilty pleasure kan zijn. Guilty pleasures zijn toch nummers waar je je een beetje voor schaamt maar stiekem toch heel leuk vind. Ik schaam me er niet voor dat ik dit nummer mooi vind. Ik weet het niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...