Visser23 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Haha, dit is bij mij toch wel "Jeanny - Falco". Dit nummer komt toch vaak voorbij tussen de foute muziek in de kroeg. Ik ken die hele tekst uit mijn hoofd en ga altijd los op dit nummer. Dat tot grote verbazing bij mijn vriendengroep. Ik ben al zó vaak gefilmd Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Een specifiek nummer kan ik niet noemen, maar als ik Eurodance zeg, zal dat genoeg zeggen (zo niet, klik dan even op de link). Meezingen is er meestal niet bij (nou ja, in m'n hoofd wel hoor) maar stilzitten kan ik dan niet. Het doet me met plezier aan m'n tienerjaren denken, waarin het helemaal hot was. Ik ben dan ook verwoed luisteraar van het Foute Uur, waarin dergelijke nummers vrijwel altijd langs komen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 ABBA. Alles van ABBA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.