Votair Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 (bewerkt) Hoi, Ik heb voor de 2e keer GTA V uitgespeeld, doordat ik geen missies kreeg van het taxibedrijf. Gelukkig krijg ik nu wel missies, maar het lijkt alsof er properties ontbreken. Ik zie nergens de Vehicle Impound, Tequi-La-la en de Ten Cent Theater op de map staan. Moet ik deze nog unlocken of is dit een bugg? Alvast bedankt! Bewerkt: 26 december 2015 door Votair Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Vehicle Impound unlock je pas ná al de "Favor" missies van Tonya. De rest weet ik niet zo direct. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Tequi-la-la krijg je denk ik na deze stranger missie met Trevor. Hoe het zit met Ten Cent Theater, ik heb geen idee... Reageren
Votair Geplaatst: 26 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Dan heeft het dus toch met het unlocken te maken. Bedankt Big Boss en FrankyFourFingers! Reageren
Votair Geplaatst: 26 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Ten Cent is opgelost. Het icoontje zat tussen een ander icoontje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.