GTA_addict Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Hi, Ik vraag me af of er ook ergens een soort kaart te downloaden is met allerlei locaties in de interior/blue hell. Want ik zat er laatst uren doorheen te vliegen maar vond nix . Greetzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 ik wiil je wel een link geven maar ik weet nou niet zekr of dat mag, anders krijg ik weer 20% van exabyte erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Coppycatting is iets heel anders dan een verwijslink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) In dat geval, alsjeblieft Hidden Interior Bewerkt: 29 juli 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 In dat geval, alsjeblieft :HIDDEN INTERIORS MAP bedankt! :behappy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bastiman Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Wat betekent 20% erbij.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 dat ie dan 20 % waarschuwing daarbij krijgt denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Als je een regel van het forum overtreed, dan krijg je een warn. Dan krijg je er 20% bij. Als je 100% hebt (5 warns dus) dan wordt je gebanned van het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Ik heb het gevraagd en exabyte zij dat het mocht. Vind ik wel lullig als ie er 20% bij doet. Dan smeer ik hem hier. Heb ik die link ook maar ff weg gehaald Bewerkt: 29 juli 2005 door Crifox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Die link is gewoon toegestaan. Je maakt geen reclame. Voortaan vragen over warns in het sub fora feedback. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 een vraag over die bleu hell...ik zie al1 maar dingen onder los santos maar zijn er ook dingen onder san fierro en las venteurras? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 De bleu hell is gewoon de wereld onder de echte wereld (net onder de grond dus), het enige bijzondere in de bleu hell is area 69(interior, not accasible). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 dat snap ik maar mijn vraag was over de kaart dat daar al1 dingen bevinden die zich onder (en boven) los santos begeven maar of er ook op andere plekken in san andreas (bijvoorbeeld san fierro) zulke verborge stukken kunt vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Nee, alles wat bekend is en begaanbaar staat op de kaart. Bewerkt: 29 juli 2005 door Crifox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Nou die map is niet zo goed als een andere: http://www.geocities.com/carpetdweller2000...arpetlinks.html Trouwens mijn hidden interior mod is uit hij is nog heel erg beta dus daarom zet ik hem nog niet op gtagames http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=206068 @ crifox - nee die kaart heeft niet alles erop staan op de link die ik hierboven gepost heb wel er zijn ook wel hidden interiors in de countryside en in LV is er eentje. Bewerkt: 30 juli 2005 door Fireman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.