Jump to content

gta v krijg hem niet gestart


clemens11

Recommended Posts

goeie dag heren ik heb nu ook gta5 gekocht via steam en elke keer als ik hem opstart dan krijg je het laadscherm van socialclub met dit bericht

offline play is only availablle for accounts that heve previouslysigned in on this machine while connected to the internet and while socialclubservices are available

you have not previeosly signed in on this machine so offline play is not available blah die blah die blah

internet doet het

firewall uitgeschakeld voor steam bsocialclub en de spellen

windows live marketplace gedownload

dat gedoe met dat cache verifieren gedaan via .exe proberen op te starten maar dan wil die niet dan zegt ie dat steam niet aan staat terwijl wel aan staat

alles er weer af gegooid en nog eens geinstaleerd mag ook niet helpen

wat kan ik nog meer doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik geen GTA V voor de PC. Zou je misschien een screenshot kunnen uploaden van die foutmelding/dat menu? Misschien dat het voor wat meer opheldering zorgt. Momenteel zou ik niets kunnen bedenken. Hooguit dat je een keer probeert in te loggen op Social Club via het internet en daarna in Steam?

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik geen GTA V voor de PC. Zou je misschien een screenshot kunnen uploaden van die foutmelding/dat menu? Misschien dat het voor wat meer opheldering zorgt. Momenteel zou ik niets kunnen bedenken. Hooguit dat je een keer probeert in te loggen op Social Club via het internet en daarna in Steam?

hoe maak ik een screenschot met printscreen maar welke knop nog meer
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is in principe de enigste knop die je in dat geval zou kunnen gebruiken. In powerpoint kan je 'm dan plakken en opslaan als afbeelding. Die kan je naar een site als i.imgur.com uploaden. smile3.gif
nee gaat me niet lukken is me veel te lastig allemaal is me wel gelukt screenschot in steam te maken heb je toevallig een account maak ik je vriend kun je mijn screenschots bekijken toch? maar wat ik hierboven had geschreven stond er precies zonder spelfouten dan :)daaronder stond dat ze technical difficulties hadden maar op site staat weer van niet

file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/213864134/760/remote/271590/screenshots/2015-12-28_00001.jpgmet beetje geluk heeft het gewerkt ?

>>> Door Crypteq: Berichten samengevoegd, voortaan graag de bewerken knop onderaan het bericht gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het heeft niet gewerkt.

Probeer het volgende:

Druk op de Prntscr knop. Oftewel the Printscreen knop.

Open Paint bij START, gewoon paint intikken en het moet er komen te staan.

Vervolgens druk je op Ctrl + V tegelijk, dan moet als het goed is de screenshot in paint komen.

Vervolgens sla je hem op, klik op http://i.imgur.com/7FzIV1w.png linksboven in de hoek.

Kies een plekje waar je hem wil opslaan. Bijvoorbeeld je bureaublad.

Vervolgens ga je naar deze site; http://prnt.sc/ Dan klik je op "Browse Images" en dan selecteer je de screenshot die je hebt gemaakt en op je bureaublad hebt opgeslagen.

Dan upload hij, als hij klaar is stuur je ons die link. Hij lijkt op dit http://prntscr.com/willekeurige-code-van-je-screen voorbeeldje: http://prntscr.com/9jm6o6

Dus DIE link sturen, en niet de file:////blabla

Link to comment
Delen op andere websites

is dat een andere client dan die wat je voor 4 gebruikt dan? en had me ook al op internet ingelogd bij socialclub maar werkte ook nietals ik de social club ding opnieuw probeer te downloaden zegt ie dat gta5 niet geinstalleerd is lol

Bewerkt: door clemens11
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb even gekeken. Misschien dat ik een oplossing voor je heb gevonden:

- Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games of C:\Program Files (x86)\Rockstar Games (Hangt er vanaf als je een 64 bit besturingssysteem hebt.)

- Probeer GTA V nogmaals te runnen.

- Ga naar je Steam bibliotheek en klik met rechtermuisknop op GTA V en kies Eigenschappen -> Lokale Bestanden -> Game cache verifiëren (ik denk dat Integriteit van spelcache controleren moet zijn)

- Steam gaat nu alleen Social Club opnieuw installeren.

- Als het goed is zou je nu moeten kunnen inloggen.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

ja bassie boy die had ik ook geprobeerd maar werkte ook niet bedankt voor al jullie hulp ig ik heb het opggeven en aan steam mijjn geld terug gevraagd aangezien hun ook niet met oplossingen komen

en terug gekregen dus ik ga eens kijken welk spel ik nu kan gaan doen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...