Votair Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 Hoi, Ik heb een video gemaakt via de Rockstar Editor op de PS4. Nu heb ik mijn PSN met youtube gelinkt en mijn Socialclub een google account ook. Als ik de video wil uploaden, krijg ik een melding dat de video niet geupload kan worden. Weet iemand een oplossing hiervoor? Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 Heb je in YouTube de PS4 toestemming gegeven om video's te kunnen toevoegen? Anders misschien opnieuw linken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 30 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 Hoe kan ik toestemming geven via YouTube? Ik heb PSN wel toestemming gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 Als je hem linkt dan zou je webbrowser moeten openen waarin je toestemming kan geven. Waar je dit kan vinden zou ik helaas niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 30 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 Dat heb ik wel gedaan, ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 30 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 Laat maar, het is al opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.