Forever GTA Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 Wat vind jij de beste films die dit jaar 2015 zijn uitgekomen? En om een beetje inhoud ook te krijgen, meningen kunnen gegeven worden, en vragen over waarom degene die film de beste vind. Nou zijn er ook films van vroeger weer uitgebracht, die horen hier natuurlijk niet bij maar ze je mag ze wel plaatsen. Het is weer heel moeilijk kiezen dit jaar komen steeds meer bij, maar met moeite ingekort en met * de beste. The imitation game Jupiter ascending 3D Big hero 6 3D * Michiel de ruyter * The theory of everything * Cinderella Fast and furious 7 La familia bellier * The avengers: age of ultron * Jurassic world 3D * Nature 3D * Minions 3D * The king’s garden Terminator: genisys * Binnenstebuiten (inside out) * Ant-man 3D De kleine prins 3D Mission impossible: rogue nation The man from u.n.c.l.e The martian Pan 3D * Sicario Spectre Schone handen The hunger games 1&2 Bridge of spies The good dinosaur 3D * Krampus Star wars: the force awakens 3D * ------ Paddington Poltergeist 3D Reageren
aron24 Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 Star Wars Episode 7- The Force Awakans Reageren
MovieGamer Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 (bewerkt) -Big Hero 6 -Cinderella -It Follows -Avengers: Age of Ultron -Jurassic World -Inside Out -Paper Towns Bewerkt: 31 december 2015 door Noretz Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 Via IMDB geef ik elke film die ik gezien heb een cijfer. Op die manier heb ik nu aan het eind van het jaar een mooi overzicht van de films die ik in 2015 het beste vond. Hieronder zie je alle films die een negen uit tien of hoger hebben gescoord: Une Enfance (A Childhood) Southpaw Fury Unbroken Reageren
Niked Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 Star Wars: The Force Awakens en Spectre. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 Ik vond 2015 een geweldig filmjaar en het mooie is dat we in januari verwend gaan worden met nog wat geweldige titels die elders al verschenen zijn: The Revenant, Spotlight, The Hateful Eight, The Big Short, Creed. Een beste film kiezen doe ik niet en is iets waar ik ook niet van houd. Elke film probeer ik op zichzelf te beoordelen en zeggen dat ik film A beter dan film B vond, doe ik praktisch alleen met sequels en remakes. Waar ik dit jaar van heb genoten (en geloof me, ik heb alles uit mijn Pathe Unlimited kaart getrokken ): Kingsman Bridge of Spies The Gift Sicario Macbeth Mr. Holmes Ex Machina Legend (moet nog wel verschijnen in NL Beasts of no nation Mad Max Room Youth 99 homes Southpaw Carol Son of Saul Dan zal ik er vast nog wel een paar vergeten zijn Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 (bewerkt) Sja, gezien ik niet zo'n film-fanaat ben had vorig jaar maar zéér zelden films bekeken. 't Enigste was namelijk Star Wars: The Force Awakens. Daarom ging m'n stem daar grotendeels naartoe.. Persoonlijk had de film naar mijn inziens 'n (vrij) sterke verhaal, wat ongetwijfeld een grote rol speelt. Bovendien sprak de sciencefiction-achtige omgeving én sfeer mij erg gaan.. Dus ja, dan kom je al gauw tot de conclusie dat 't één van de mooiste films is van 2015. Bewerkt: 1 januari 2016 door .PhoeniX. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 januari 2016 Rapport Geplaatst: 1 januari 2016 Fast 7, Jurassic World en Star Wars 7 vanwege de grote naam Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Minions, en iedereen die iets anders zegt moet ter plekke neergeschoten worden. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Mijn lijstje (in volgorde van goed naar slechter) Spectre The Walk Kingsman The Martian Mission Impossible: Rogue Nation Fast 7 Spy Maze Runner: Scorch Trials Reageren
scarfacekiller28 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 mijn top 5 van 2015 1. beasts of no nation 2. southpaw 3. straight outta compton 4. minions 5. mad max Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 maart 2016 Rapport Geplaatst: 5 maart 2016 Spotlight won afgelopen zondagnacht de Oscar voor beste film van 2015 en wel terecht als je het mij vraagt. Een film met een krachtige boodschap die tegelijkertijd de journalistiek geweldig in beeld brengt. Het script was echt fenomenaal, er zitten haast geen verschillen tussen het waargebeurde verhaal en de film. Simpel verteld ondersteund met fenomenale performances van iedereen. The Big Short was voor mij onder de nominaties de #2, heerlijke film. Room blijft ook een indrukwekkende rakende film die heel mooi is gemaakt. Bridge of Spies vond ik een prachtige historische film. Mad Max zal altijd herinnerd worden voor de geweldige visuele effects die niet te danken waren aan CGI. Verder hadden we The Revenant en The Martian. Laatstgenoemde was wat mij betreft zeker geen oscarnominatie waard. En om heel eerlijk te zijn vond ik The Revenant prachtig geschoten, maar niet meer dan dat. Het verhaal voelde ongelooflijk leeg aan, net als de karakters. Het feit dat Leo een oscar heeft ontvangen voor deze rol bewijst maar weer eens wat voor optelsommen die best actor Oscars zijn. Brooklyn verschijnt over twee weken in ons landje. Nog anderen die een mening hebben over de Oscars en in het bijzonder 'Best Motion Pictures'? Of ook altijd interessant, de Oscarsnubs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.