Nyltje Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2015 (bewerkt) M'n map is helemaal leeg op de icons en los santos na. Het is net zoals je net de game begint. Ik heb precies dit probleem: https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/203856167-Map-exploration-gone-after-playing-GTA-V-Online Ik launch Gta V ook via Gta Online. Via de Gta V snelkoppeling was hij na een kwartier nog steeds aan het laden. Ik speel op PC. Bewerkt: 31 december 2015 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2015 (bewerkt) Niet goed gelezen. :$ Bewerkt: 31 december 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2016 Ik had die bovenstaande link in de OP 's grondig doornomen én voornaamste wat ik eruit kon halen is dat meerdere mensen hier last van hebben.. Sja, hier is niet zovéél tegen te doen, wellicht kun je 'n poging wagen door de game opnieuw op te starten? 'n Andere oplossing wat waarschijnlijk kan helpen is 't spel opnieuw installeren.. Daarnaast probeert R* deze vervelende probleem te fixen, een kwestie van wachten dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2016 Ik heb als bewijs dat ik het achievement heb dat ik heel de map verkent heb dus R* zou me sowieso de map moeten terug geven. Ik zal eens een ticket versturen. Misschien dat ik ze de map dan terug kunnen zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 8 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2016 (bewerkt) Bij mij werkte dit niet waarop hij antwoordden: Ik kan het dus niet oplossen en zal heel de map weer opnieuw moeten verkennen. Bewerkt: 8 januari 2016 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrevorP Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2016 De snelste methode is met een vliegtuig (of iets dergelijks) Uit mijn hoofd koste het me een minuut of 10 toen ik het op de pc deed. Ik kende de map toch al van de x360, dus leek het me het makkelijkst om het daarmee snel te doen, en niet pas gedurende het spel opnieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2016 De snelste methode is met een vliegtuig (of iets dergelijks) Uit mijn hoofd koste het me een minuut of 10 toen ik het op de pc deed. Ik kende de map toch al van de x360, dus leek het me het makkelijkst om het daarmee snel te doen, en niet pas gedurende het spel opnieuw. dit is inderdaad een optie, maar voor een nog snellere manier zou ik een lazer (jet) gebruiken. Extra snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.