Jump to content

Map gereset

Nyltje

Recommended Posts

M'n map is helemaal leeg op de icons en los santos na. Het is net zoals je net de game begint. Ik heb precies dit probleem: https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/203856167-Map-exploration-gone-after-playing-GTA-V-Online

Ik launch Gta V ook via Gta Online. Via de Gta V snelkoppeling was hij na een kwartier nog steeds aan het laden.

Ik speel op PC.

Bewerkt: door Nyltje
Delen op andere websites

Ik had die bovenstaande link in de OP 's grondig doornomen én voornaamste wat ik eruit kon halen is dat meerdere mensen hier last van hebben..

Sja, hier is niet zovéél tegen te doen, wellicht kun je 'n poging wagen door de game opnieuw op te starten? 'n Andere oplossing wat waarschijnlijk

kan helpen is 't spel opnieuw installeren.. Daarnaast probeert R* deze vervelende probleem te fixen, een kwestie van wachten dus. ;)

Delen op andere websites

De snelste methode is met een vliegtuig (of iets dergelijks) Uit mijn hoofd koste het me een minuut of 10 toen ik het op de pc deed. Ik kende de map toch al van de x360, dus leek het me het makkelijkst om het daarmee snel te doen, en niet pas gedurende het spel opnieuw.

Delen op andere websites

De snelste methode is met een vliegtuig (of iets dergelijks) Uit mijn hoofd koste het me een minuut of 10 toen ik het op de pc deed. Ik kende de map toch al van de x360, dus leek het me het makkelijkst om het daarmee snel te doen, en niet pas gedurende het spel opnieuw.

dit is inderdaad een optie, maar voor een nog snellere manier zou ik een lazer (jet) gebruiken. Extra snel. ;)
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...