Jump to content

Activicatiecode in gebruik

Sensationblack01

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik het spel voor de pc succesvol geïnstalleerd. Op het moment dat ik de activatiecode moet ingeven krijg ik de melding dat deze code al in gebruik is. Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik dit probleem oplossen zodat ik alsnog het spel kan spelen?

Groetjes

Delen op andere websites

Ik heb het spel van iemand over kunnen nemen. Verder is het spel gewoon origineel.

Helaas is het spel niet over te nemen. Een spel is gekoppeld aan de activatiecode en die is slechts eenmalig te gebruiken.

Delen op andere websites

Het zou kunnen dat de activatiecode is gekoppeld aan het Social Account van degene van wie je het spel hebt overgenomen. Bij mensen met een soortgelijk probleem heb ik gezien dat ze contact hebben opgenomen met Rockstar Support, die het vervolgens voor die mensen heeft opgelost. Contact opnemen kan via dit formulier.

Delen op andere websites

Ai, daar is het dus mis gegaan. Diegene waarvan je het spel hebt overgenomen heeft de code al gebruikt. In principe heb je dus niets 'waardevols' gekocht. Ik ben bang dat je het spel opnieuw (eerste hands) moet kopen. :N

Delen op andere websites

Als je een nieuwe versie hebt gekocht, zou ik inderdaad eerst de nu geïnstalleerde versie verwijderen en daarna de nieuwe versie installeren. Dan weet je zeker dat je activatiecode klopt in combinatie met de versie van je spel. Als alles goed is moet de activatiecode dan gewoon werken, en hoef je geen contact op te nemen met Rockstar.

Bewerkt: door Froodooo
Delen op andere websites

Ik zou eerst dat mailen eens proberen, al is het volgens mijn info gewoon 'helaas pindakaas, maar proberen kan natuurlijk nooit kwaad :)

Als je een nieuwe code hebt kun je die gewoon opgeven en gaan spelen. Je hoeft niet opnieuw te installeren (al weet ik niet of je alle updates (60GB!)) al hebt.

/Edit: de activatiecode is puur gekoppeld aan de social account. Opnieuw installeren heeft dus echt geen nut. De DVDs bevatten allemaal hetzelfde.

Bewerkt: door TrevorP
Delen op andere websites

Wat je kunt doen is aan degene van wie je het spel gekocht hebt vragen of je ook zijn Social Club acount mag overnemen, dus zijn e-mail adres en wachtwoord vragen. De activatiecode van het spel is namelijk permanent gekoppeld aan een Social Club acount. Vervolgens kun je het wachtwoord,nickname en andere gegevens naar eigen wens aanpassen.

Delen op andere websites

Ik heb zojuist een nieuwe versie gekocht. Deze heb ik met de nieuwe code geactiveerd, maar ik had problemen met het spel, dus nu ben ik het spel opnieuw selecteren?

Kan ik als alles goed verloopt het spel spelen zonder dat ik het spel opnieuw moet activeren?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...