ERRWINS Geplaatst: 5 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Eigenlijk zijn mods tegen de regels, maar als de mod exact dezelfde features heeft als in Online, dan zie ik het door de vingers. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Zit goed vaart in deze contest, wel beter dat je per ronde een paar dagen tijd hebt ipv een hele week oid Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Oh ik zie nu pas dat dit contest er is, ik had wel mee willen doen. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Volgens mij mag je gewoon meedoen wanneer je wil Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Oh ik zie nu pas dat dit contest er is, ik had wel mee willen doen. Je kunt de volgende rondes gewoon mee doen, inderdaad Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Oh ik zie nu pas dat dit contest er is, ik had wel mee willen doen. Je kunt de volgende rondes gewoon mee doen, inderdaad Ja weet ik, mr dan heb ik geen zin meer omdat ik dan punten van de eerste ronde mis. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Oh ik zie nu pas dat dit contest er is, ik had wel mee willen doen. Je kunt de volgende rondes gewoon mee doen, inderdaad Ja weet ik, mr dan heb ik geen zin meer omdat ik dan punten van de eerste ronde mis. Boeien Als je al die drie andere ronden wint, ben je alsnog kampioen Ik heb vorige ronde ook niet meegedaan, niet omdat ik niet bij Benny's kon, maar was gewoon druk met Metal Gear Solid spelen. Zal straks gewoon meedoen en iedereen een lesje leren. Reageren
aron24 Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Ik zal mijzelf weer inzetten voor de tweede ronde. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Musclecars, nice! Ik hoef niet lang na te denken welke wagen ik ga pimpen, mijn favoriet is immers een muscle Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 Musclecars, nice! Ik hoef niet lang na te denken welke wagen ik ga pimpen, mijn favoriet is immers een muscle Ik ben benieuwd! Reageren
aron24 Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 ERRWINS, je hebt bij mijn afbeelding wat verkeerd gedaan, de eerste was het orgineel, de tweede de gepimpte Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Ah, ik zal het even aanpassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.