RUBENN Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Wellicht een idee om bij een volgend evenement als de uitreiking een specifieke GTA te pakken, en dan te laten stemmen over alle nummers. Dan duik je vanzelf ook wat dieper in de betreffende nummers. Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Ik was net naar Vice City FM aan het luisteren op YouTube en dat zeker en vast in mijn top 10 had gemoeten. Spijtig. Reageren
JJ-B Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Jammer dat ik niet gestemd heb. Maar die nummers die er nu in staan zijn allemaal wel nice. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2016 Voor diegenen die met de lijst, die momenteel in de chat wordt uitgezonden, willen meelezen: staat in de openingspost. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2016 Thanks, lekkere nummertjes hoor Bas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.