Imperator Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Hey Ik heb een beetje moeite met het vinden van Tag 77... met hulp van de walktrough kom ik er niet uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik zelf snap niet echt wat er moeilijk aan is, maar wat je kunt proberen is een stip op de goeie plek van je map te zetten waar nummer 77 bij staat. Als je dat gedaan hebt ga dan gewoon die stip op je map volgen en je komt er vanzelf wel. Tag-map Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Imperator Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 jah, dat heb ik dus gedaan... maar die map is niet echt gedetailleerd en ik kan de tag echt niet vinden, is ie misschien ergens boven ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 jah, dat heb ik dus gedaan... maar die map is niet echt gedetailleerd en ik kan de tag echt niet vinden, is ie misschien ergens boven ofzo? Ik heb even gekeken, maar die tag zit gewoon op de muur op de hoek van een gebouw, is dat zo moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Imperator Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ik ging nog es kijken en maakte deze screenshot: Even later kwam ik nog en de tag is er nu idd... precies op die plek is nu wel een tag en net niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Dat was dan waarschijnlijk een bug in het spel, moet je je verder niet druk over maken. Succes verder met de tags! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.