nerostef Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Heb nog een paar keer door systeemherstel terug kunnen spelen maar nu hapert het spel constant.Zowel Story mode als online 1 seconde werkend 2-seconden niet, heel raar.Heb het spel gerepareerd, volledig terug geïnstalleerd niets helpt.Ik heb van april tot december zonder problemen gespeeld en nu dit.Heeft iemand een oplossing? Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Ai, systeemherstel. Dat ding creëert (voor mij althans) altijd meer problemen dan dat het oplost. Als je de mogelijkheid hebt dan raad ik een versie installatie van Windows aan. Reageren
nerostef Geplaatst: 4 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 (bewerkt) Ai, systeemherstel. Dat ding creëert (voor mij althans) altijd meer problemen dan dat het oplost. Als je de mogelijkheid hebt dan raad ik een versie installatie van Windows aan. Het rare vind ik dat al mijn andere spellen goed werken.Een nieuwe installatie van windows ben ik een dag bezig om alles terug te krijgen. Ben nu met dat constante systeemherstel mijn aankoop voor minecraft zoek. Ik weet het niet zeker maar denk dat het aan een update van windows ligt. Kan je handmatig geinstalleerde updates terug verwijderen? Bewerkt: 4 januari 2016 door nerostef Reageren
scarfacekiller28 Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Probeer de windows eens te updaten ? Wellicht loopt je pc nog op de oude build en met de updates van rockstar niet lekker met elkaar samenwerken. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Is story mode misschien wel sneller. Misschien komt het door de sneeuw in online, daardoor kreeg ik zo'n 10fps minder. Maar dat komt dus door de sneeuw die alleen in Online is. Reageren
nerostef Geplaatst: 14 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 Windows 10 gekocht en problemen zijn opgelost. Toch bedankt voor de vele reacties. +++Nerostef+++ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.