ricardogta Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 waar is de site van spawn alle vehicles voor de armax op de ps2 ik heb al op code junkies en maxbot geken maar daar staan ze niet kan iemand ff de site geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) ik snap niet wat je bedoelt. Als je het wat beter uitlegd kan ik je misschien helpen. Of zoek ff op Google, dat kan ook. ___________________________ Ow, als je die carspawnmod bedoelt, ga dan naar deze site. Bewerkt: 29 juli 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 mischien kan je ook eens op gameshark.com gaan kijken? (sorry als ik reclame maak) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 mischien kan je ook eens op gameshark.com gaan kijken?(sorry als ik reclame maak) Je maakt geen reclame zolang je ergens naar verwijst (behalve een GTA site), het wordt reclame als het er zo uitziet: Kijk nu effe allemaal op WWW.GTAGAMES.NL dan wordt je gratis moderator!!!!!!!! ^Voorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) mischien kan je ook eens op gameshark.com gaan kijken?(sorry als ik reclame maak) Je maakt geen reclame zolang je ergens naar verwijst (behalve een GTA site), het wordt reclame als het er zo uitziet: Kijk nu effe allemaal op WWW.GTAGAMES.NL dan wordt je gratis moderator!!!!!!!! ^Voorbeeld. ok nu snap ik het ,trouwens vanwaar komt die quote???? Bewerkt: 29 juli 2005 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Volgens mij kun je dat zelf maken, maar nu gaan we wel een beetje off-topic en dat is natuurlijk niet de bedoeling! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Waarom heb je in Gta San Andreas General net hetzelfde topic gezet? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.