ERRWINS Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Hallo luitjes, Ik ben even aan de gang geweest met wat tutorials om mijn *kuch* skills bij te houden. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van het resultaat! Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Doet me denken aan de WordArt van vroeger in Word Wel mooi simpel en strak + het past mooi bij het weer van nu , welke tutorial heb je gebruikt? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Doet me denken aan de WordArt van vroeger in Word Wel mooi simpel en strak + het past mooi bij het weer van nu , welke tutorial heb je gebruikt? Dank je Ik heb het ook blauw gelaten aangezien het wel een beetje past bij de kleur van de rank Moderator. ( ) Klik hier voor de tutorial. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Vet ontwerp. Straalt een beetje iets hards uit, gevoelloos. Neemt natuurlijk niet weg dat ie mooi is. Al vond ik je vorige signature toch wat beter. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Mooie signature man! Prachtig ontwerp en zoals hierboven wordt vermeld: het lijkt zo hard als staal. Knap staaltje werk dus! Deze signature zou je eventueel ook in andere kleuren kunnen proberen. Misschien net als Eliott de signature elk maand aanpassen naar een nieuwe kleur? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Ik had in gedachten om met seizoenen te gaan werken. Reageren
RUBENN Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Ah, luiheid dus! Het deed mij ook aan ijs denken, dus dat klopt lijkt me. Ziet er strak uit, mooie tutorial ook! Ik weet niet of ik ‘m mooier vind dan je vorige signature, maar geslaagd is hij wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.