Visser23 Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Klopt, er is inderdaad geen niveau in te stellen. Wel zijn er uiteraard uitdagingen waarbij je geen aankopen mag doen etc. Dit maakt het spel natuurlijk wel wat moeilijker. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Daarnaast is het wel een kwestie van de juiste tactieken maken natuurlijk. Wat ook niet altijd makkelijk is, nu is het begin goed. Maar heb ook carrières waarin ik meerdere malen ben ontslagen Reageren
Venzio Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Goede start! Een niet al te moeilijke Champions League groep zie ik ook en nog weinig doelpunten tegen! Welke formatie speel je? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 (bewerkt) De trein dendert wisselvallig door...NOTE: Omdat ik deze 'novelle' tegelijk wil laten lopen met mijn game knal ik er even door heen! De eeste KO ronde zal ik in de volgende update voor je plaatsen Premier League:Coach van Straalen:"De wisselvalligheid moet eruit. Gelukkig zijn onze bepalende spelers wel elk week scherp. En gelukkig hebben we nog met overtuiging de koppositie!"[/size]Wedstrijden:StandFA Cup & Capital One Cup:Coach van Straalen:"Jammer van de Capital One Cup, maar mijn halve B elftal heeft waardig gestreden tegen Arsenal. Gelukkig loopt de FA Cup wel op rolletjes."Wedstrijden:Champions League:Coach van Straalen:"Eenvoudige poule, wel jammer dat we niet alle wedstrijden hebben gewonnen. Volgende ronde tegen Real Madrid. Ik ben benieuwd hoe we tegen Europese grootmachten staan."Wedstrijden:Next: 1e KO Ronde Champions League tegen Real Madrid!! Bedankt voor jullie reactie's! @Venzio; Ik speel altijd 4-2-3-1. De ene keer: GK VL - VC - VC - VR MC - MC AML - AMC - AMR SC De ander keer: GK VL - VC - VC - VR MC - MC AML - AMC - AMR SC Bewerkt: 8 januari 2016 door BoerTijger Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Mooie resultaten! Jammer dat je de reeks van Arsenal - Liverpool - Chelsea niet helemaal hebt gewonnen. Toch met tien punten los, knap! Capital One Cup is niet heel belangrijk volgens mij. Zolang je maar presteert in de competitie en Champions League. En dat gaat zo te zien wel lekker. Overigens: de twee opstellingen die je post voor Venzio zijn beide hetzelfde? :$ Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Dit is iets duidelijk denk ik Reageren
BoerTijger Geplaatst: 11 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 Real Madrid - Manchester UnitedOpstellingen:Joey van Straalen: "We staan tegen een ijzersterke ploeg. Toch acht ik ons echt niet kansloos, wij zijn ook sterk. Ik verwacht een felle, mooie pot."De wedstrijd:Zoals verwacht begonnen beide teams fel aan de wedstrijd. Hoewel Real Madrid meer balbezit had heeft Manchester United de meeste kansen weten te creëren. In de 33e minuut brak United dan ook de ban los. Via een weergaloze solo komt Rooney voor de keeper; 0-1. 4 minuten later in de 37e minuut deed Depay hetzelfde. 0-2 voor Manchester United. Het zou een heerlijke uitslag zijn om terug te gaan naar Manchester maar helaas komt Cristiano Ronaldo een op een met De Gea in de 52e minuut. Na een rode kaart voor Jones in de 87e minuut bleef het 1-2 voor Manchester.Nabeschouwing:Joey van Straalen: "Goede pot. Jammer van het tegendoelpunt en de rode kaart.. Nu concentreren op de return!"Next: Hoe gaat de competitie? Bedankt voor jullie reactie's! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 Best een aanvallende opstelling tegen Real Madrid. Wel jammer van die rode kaart in de 87e minuut. :o Blijft leuk om te lezen! Ga zo door! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 (bewerkt) Met spanning de schaal in zicht...Coach van Straalen: "Het gaat niet slecht, maar het kan beter. Mooi te zien dat Depay al een wereldvoetballer wordt genoemd en dat toptalenten als Paal en Zivkovic ook hen naam begin te krijgen. De treble (FA Cup, Champions League en Competitie) in mijn debuutjaar. We gaan ervoor!"Premier League:Coach van Straalen:"We maken het veel te spannend.. Knop om en kampioen worden!"Wedstrijden en resterend programma:StandFA Cup:Coach van Straalen:"Chelsea, lastig.. Gaan voor het uiterste en op naar de finale."Wedstrijden:Next: Champions League! Bedankt voor jullie reactie's! Bewerkt: 12 januari 2016 door BoerTijger Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Gefeliciteerd met het kampioenschap! Wel zware nederlagen tegen de topclubs. Da's nog wel iets waar je aan moet werken In de FA Cup zul je wel moeten! Succes Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Technisch gezien kan Arsenal nog kampioen worden. Het zal spannend worden! Chelsea zal ook een lastige pot worden, maar de FA Cup moet te winnen zijn. Gaan voor de dubbel! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Machester United - Real MadridCoach van Straalen:"Trots dat wij zijn gigantisch team hebben weten uit te schakelen.. Trots! Nu gaan we strijden tegen Atletico Madrid. Zeker geen kansloze loting. Wel een lastige ploeg.. Overigens, complimenten voor de keeper van Real Madrid. Die was weergaloos."Next: Champions?? Bedankt voor jullie reactie's! Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Mooie prestatie tegen Madrid! Zeer belangrijke winst. Nu doorgaan en Atletico pakken, welke zeker een lastige pot gaat worden. Ze hebben toch een hele andere speelstijl dan Real... Reageren
BoerTijger Geplaatst: 14 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 Kwartfinale Champions LeagueAtletico Madrid - Manchester UnitedCoach van Straalen:"Helaas, geen goede pot. Toch 0-0 erin gehouden. Het biedt veel perspectief voor de return. Knallen voor eigen supporters dan maar!" Manchester United - Atletico MadridCoach van Straalen:"Geen woorden voor, fantastisch gespeeld. Als ware sterren. Dit bewijst maar is hoe goed het team is. Depay is een absolute topaankoop. Geweldig. Als Rooney ook op dreef zou zijn had de score nog veel groter uit kunnen vallen. Maar je hoort mij niet klagen.Nu op naar de halve finale. Waarin wij FC Barcelona zullen aantreffen. Het gaat lastig worden, maar ik zit vol vertrouwen."Next: Champions?? Bedankt voor jullie reactie's! Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 januari 2016 Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 Wow! Die eerste 0-0 had ik enigszins wel verwacht, maar die 4-0 thuiswinst komt me toch echt als een verrassing! Dit terwijl Atletico qua wedstrijdoverzicht nog gelijkwaardig was met jou. Knap gedaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.