Jump to content

Nieuwe vondst Alcatraz + extra landingsbaan


W3sl3y

Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • W3sl3y

    27

  • SWYV

    4

  • Big Boss

    4

  • Caltson

    4

In Vice City stonden die dingen ook naast een hek, alleen waren die bedoelt als Unique Jump.

...maar in vice city is ook een stuk van de airport en van de militaire luchtbasis weggelaten hoor

Link to comment
Delen op andere websites

In Vice City stonden die dingen ook naast een hek, alleen waren die bedoelt als Unique Jump.

...maar in vice city is ook een stuk van de airport en van de militaire luchtbasis weggelaten hoor

ja das ook waar maar waarom waren ze dan niet blij met dat vliegveld een groter vliegveld vind ik niet erg hoor :Y

@ MrKooKie misschien was daar ook een landingsbaan en hebben we die ook weggehaald en van die dingen snel een Unique Jump van gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

@Exabyte

Ik zat al te denken over Cut-scenes in de buurt van het vliegveld maar ik kan me niks herineren.

welk vliegveld?vc of SA

Van Los Santos.

Want in het begin filmpje van VC zie je dat er een vliegtuig land op de verborgen landingsbaan.

Nu zat ik al te denken of er een cut-scene in SA is waar je ook dicht in de buurt van het vliegveld bent.

Ik weet er nu 1tje maar ik weet niet of je dan iets kan zien.

Als je naar Cesars huis moet met je lowrider.

Dan krijg je ook een cut-scene te zien in de buurt van het vliegveld.

De missie heet: High Stakes, Low-Rider

Dan moet je Cesar volgen naar de race en dan ga je racen.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies het zelde verhaal als met de Spooktoren van Lantyz in VC.

EDIT:Ik ben even een paar x vanuit een hydra naar benden gesprongen op de hoop dat alles nog geladen moest worden alleen je ziet niks terug van een andere landingsbaan.

Probeer te teleporteren dan duurt t nog 2 minuten voordsat alle textures geladen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

@Exabyte

Ik zat al te denken over Cut-scenes in de buurt van het vliegveld maar ik kan me niks herineren.

welk vliegveld?vc of SA

Van Los Santos.

Want in het begin filmpje van VC zie je dat er een vliegtuig land op de verborgen landingsbaan.

Nu zat ik al te denken of er een cut-scene in SA is waar je ook dicht in de buurt van het vliegveld bent.

Ik weet er nu 1tje maar ik weet niet of je dan iets kan zien.

Als je naar Cesars huis moet met je lowrider.

Dan krijg je ook een cut-scene te zien in de buurt van het vliegveld.

De missie heet: High Stakes, Low-Rider

Dan moet je Cesar volgen naar de race en dan ga je racen.

die missie kan ik me nog wel herinneren ja, maar zover ik weet zat daar geen cutscene in.. ik moest cesar zelf achtervolgen met de auto :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

@Fireman Ik gebruik geen nOOb mod dus kan even iemand anders het proberen?

@B-Dub en de bovenste screen dan? klik

een missie hebt altijd een cut-scene.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...