Jump to content

Nieuwe vondst Alcatraz + extra landingsbaan


W3sl3y

Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • W3sl3y

    27

  • SWYV

    4

  • Big Boss

    4

  • Caltson

    4

Ja ik zie hem ook maar dan staan die 2 ''schansen'' toch helemaal verkeerd.

Die staan meestal aan het begin of aan het eind en hier staan ze in die bocht van de weggelaten baan..

Link to comment
Delen op andere websites

(Alcatraz :puh:...)

Even over die landingsbaan. Volgens mij is die nieuwe linkerhelft een veel te kort stuk om op te stijgen. Een logische reden dus om hem maar volledig te verwijderen aangezien je nu ook soort van cutscènes hebt als je met een lijnvliegtuig landt (!). Zo'n computergestuurd vliegtuig heeft namelijk wel gewoon een volledige landings- en opstijgbaan nodig.

En over Alcatraz: Het mag nu wel duidelijk zijn dat het er in hééft gezeten, maar het er niet meer in zít. Hoe graag ik het ook zou willen...

Link to comment
Delen op andere websites

(Alcatraz :puh:...)

Even over die landingsbaan. Volgens mij is die nieuwe linkerhelft een veel te kort stuk om op te stijgen. Een logische reden dus om hem maar volledig te verwijderen aangezien je nu ook soort van cutscènes hebt als je met een lijnvliegtuig landt (!). Zo'n computergestuurd vliegtuig heeft namelijk wel gewoon een volledige landings- en opstijgbaan nodig.

En over Alcatraz: Het mag nu wel duidelijk zijn dat het er in hééft gezeten, maar het er niet meer in zít. Hoe graag ik het ook zou willen...

Ja laten we maar over Alcatraz ophouden want er valt toch niks meer over te zeggen.

Wel kunnen we nog naar cut-scenes gaan kijken in de buurt van het vliegveld.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet nog een cut-scene in de buurt van het vliegveld?

Mischien gray imports? Als je daar bij de directuer bent aangekomen zie je ook een stukje dat hij wegrijdt dacht ik. Of robbing uncle sam. Of sweets girl want dan kijk je ook uit over de haven als hij je belt en mischien zie je dan een vliegtuig?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet nog een cut-scene in de buurt van het vliegveld?

Mischien gray imports? Als je daar bij de directuer bent aangekomen zie je ook een stukje dat hij wegrijdt dacht ik. Of robbing uncle sam. Of sweets girl want dan kijk je ook uit over de haven als hij je belt en mischien zie je dan een vliegtuig?

ok goed gevonden.

Wie heeft er een save-game waarbij hij/zij die missies nog moet doen?

EDIT: zie je niet bij 'In the beginning' een vliegtuig?

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

gellof het niet

maar, misschien weet ik nog wel wat voor alcatraz... ik heb laatste die total weapon replecement mod gedownload en ze der allemaal ingezet, helaas deed hij het niet.. maar miscshin is dat in dit geval wel handig.. want hetgeen wat het niet deed was het laden van de omgevind, en op sommige stukken zag je gwoon de stukken land zonder dat het spel vol geladen is zeg maar, dus zeg maar de blauwdruk, mischien een idee..

Bewerkt: door Friemel
Link to comment
Delen op andere websites

gellof het niet

maar, misschien weet ik nog wel wat voor alcatraz... ik heb laatste die total weapon replecement mod gedownload en ze der allemaal ingezet, helaas deed hij het niet.. maar miscshin is dat in dit geval wel handig.. want hetgeen wat het niet deed was het laden van de omgevind, en op sommige stukken zag je gwoon de stukken land zonder dat het spel vol geladen is zeg maar, dus zeg maar de blauwdruk, mischien een idee..

Kijk dan ook even bij het vliegveld van LS.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel gaaf wezen, Als die landings banen er ook echt zijn.

Iets unlocken ofzo, maarja dat blijft een groot zoektoch.

Wel goed gedaan w3sl3y, En nu maar hopen dat ze er ooit nog komen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...