SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 mensen, ik heb nog iets gevonden iets nieuws waaronder jullie zeker nog niet wisten ik sta bij de map in lil probe inn, en ik zie dat er nog iets verwijderd werd => een stukje van San Fierro luchthaven landingsbaan, ik heb geen screen maar gaan jullie ff kijken in lil probe inn en dan met camera inzomen en jullie zullen dan wel merken dat er ook iets verwijderd werd aan de luchthaven of iets nieuws bijtoegevoegd
W3sl3y Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Op deze kaart zie ik niks wat anders zou moeten zijn.
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Op deze kaart zie ik niks wat anders zou moeten zijn. ga naar lil probe inn of naar toreno's huis en bekijk aandachtig de map bij San fierro landingsbaan
W3sl3y Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) kan jij dan nu even aanwijzen wat er mis mee is. Het enigste wat ik zie is zee naast de landingsbaan. Bewerkt: 16 augustus 2005 door W3sl3y
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Als je kijkt op die kaart, zie je dat er stuk weg is van het water. Zie hier: EDIT: 500ste Bericht Bewerkt: 16 augustus 2005 door ICE COLD KILLA
W3sl3y Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Dat stuk hoort volgens mij gewoon hoor. Kijk en vergelijk.
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Dat stuk hoort volgens mij gewoon hoor.Kijk en vergelijk. Nee, ze zijn niet gelijk
maarte41 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Dat ligt volgens mij aan de kwalitiet van de kaart want tussen Ls en SF zie je ook geen water.
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 kan jij dan nu even aanwijzen wat er mis mee is.Het enigste wat ik zie is zee naast de landingsbaan. hey man, dat is wat ik bedoelde, nu zie je wel dat ik gelijk heb dat er toch een deeltje weg is he;)
P-Jamma Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Jullie hebben inderdaad gelijk, volgens mij is er ook een gedeelte van het vliegveld is... Wat heeft Rockstar toch met het weglaten van vliegvelden?
nico_b Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Vanuit San Fiero helemaal tot in Las Venturas? Ik denk het niet. Wel duz speel alles maar is 100% uit dan kom je die race tegen
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Inderdaad... waarom zou dat niet kunnen? Er zijn zelfs races die Nog langer duren en qua afstand nog langer zijn....
McShaker Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 nu jullie het toch hebben over weg getalten dingen etc. ... er zi ook een auto in de game, een FBI TRUCK... ze hebben hem alleen NERGENS laten spawnen oid... Maar bij handling.cfg staat die er weer wel bij? Ik heb al een mod gemaakt dat deze toch in de game komt Dus als je dat wilt zeg je het maar!!
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 nu jullie het toch hebben over weg getalten dingen etc. ...er zi ook een auto in de game, een FBI TRUCK... ze hebben hem alleen NERGENS laten spawnen oid... Maar bij handling.cfg staat die er weer wel bij? Ik heb al een mod gemaakt dat deze toch in de game komt Dus als je dat wilt zeg je het maar!! simpel, kan ook fbitruck.dff en fbitruck.txd vervangen naar ander auto zal dan ook lukken
Recommended Posts