Jump to content

Kan ik dit spel aan?

Recommended Posts

Geplaatst:

Titel spreekt voor zich.

Kan ik dze 2 spellen aan?

Ik heb:

Processor: AMD FX-8320 eight-core processor 3.50 GHz

Grafische kaart: NVIDIA Geforce GTX 650 ti

Spel 1:

Processor: 3GHz Quad-core 64-Bit CPU

Grafische kaart: DX12 Compatible GPU with 3 GB VRAM

Spel 2:

Processor: 3 GHz

Grapische kaart: Geforce 660/radeon HD 6970

De rest weet ik dat het goed heb, maar ik weet niet wat directX betekent... En of dit belangerijk is.... Weet iemand dit?

Geplaatst:

Flitskikker heeft daar een handige tool voor gemaakt, de Flitskikker Infotool. ;) Het programma haalt je computereigenschappen op en jij kan dan een spel aanklikken, het programma zal dan kijken als je computer het spel kan runnen.

Geplaatst:

Kan je de spellen ook bij naam noemen? Da's wellicht wat makkelijker. Systeemvereisten van likmevestje. Processors zijn niet meer te vergelijken op enkel en alleen hun snelheid (aantal Ghz).

Met de 650 Ti zit je wellicht net iets onder de 660 die gevraagd, maar me dunkt dat je het spel zonder veel problemen zal kunnen spelen. DirectX12 houdt in dat je Windows 10 moet hebben.

Geplaatst:

Ik gebruik Can you run it ook wel vaak. Even het spel invoeren in de zoekbalk en java accepteren dan vertelt de website of je het spel op minimum en recommended aankunt en zo niet waar dat dan aan ligt.

Geplaatst:

Het ligt er inderdaad aan welk spel. Sommige zijn goed geoptimaliseerd voor PC, andere weer niet. Zo speel ik Gta V met een Gt740 SCC 4gb terwijl je voor de aanbevolen specs een gtx 660 nodig hebt. Ik speel het spel in 1080p met alles op normal behalve textures, die staat op very high.

En er staan niet echt cpu's bij, alleen ghz.

Met direct 10, 11 of 12 zit je volgens mij wel goed. Dat maakt opzich niet heel erg veel uit qua fps.

Geplaatst:

denk dat een ps4 beter is

Goed advies man :tu:

Om toch maar ontopic te gaan, gewoon de game opzoeken op Youtube met je videokaart erbij, zie je ook daadwerkelijke prestaties en eventueel hoe je meer fps eruit kunt halen.

Geplaatst:

Die site is echt onbetrouwbaar. Zegt soms dat je een spel wel kan draaien als het niet zo is en vice versa.

Tot dusver nog geen problemen mee gehad.
Geplaatst:

Die site is echt onbetrouwbaar. Zegt soms dat je een spel wel kan draaien als het niet zo is en vice versa.

Tot dusver nog geen problemen mee gehad.

Ik wel helaas :(

Toen ik paar jaar geleden Crysis 3 wou aanschaffen, zou het volgens cyri keurig werken. Ik had er bar weinig verstand van en de eerdere Crysis delen waren denk ik de enige pc-games die ik in de laatste 10 jaar heb gespeeld. Helaas heeft die het nooit gedaan. Na een beetje googlen merkte ik al gauw hoe pc gamers over dit programma denken: hopeloos, complete grap, waardeloos etc...

Ik zou dit programma niet gebruiken dus :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...