Michael Geplaatst: 18 januari 2016 Rapport Geplaatst: 18 januari 2016 Dit ligt waarschijnlijk aan je internet. Wat ik je aanraad is om je DNS code veranderen van 8888 naar 8844. Mag ik trouwens vragen welke console je speelt? Aangezien dit een veelvoorkomend probleem is van de oudere generatie consoles. Ik heb mijn DNS codes ook veranderd op mijn PS3 maar ze blijven vaak leaven. Reageren
Witchbits Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 Heel af en toe loopt de publieke server leeg.Gister toevallig weer een keer toen ik net de laatste seconden van een challenge weg zag tikken en ik op nummer 1 stond Reageren
Joszwd Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 Dat zijn van die momenten waarop je het zeker niet moet hebben! Heb het deze week 3x achter elkaar gehad terwijl ik samen met iemand van de crew in een verder publieke sessie zat.. Hij zag mij als enige de sessie verlaten en ik zag juist iedereen in mijn sessie leaven.. Gisteravond daarentegen weer een aantal uur niets aan de hand.. kan er geen oplossing voor vinden.. DNS is het ook niet.. Reageren
Joszwd Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Heb een nieuwe router gekocht en de ubee van ziggo in bridge mode laten zetten.. Probleem verholpen..! Geen aanpassingen meer in dns, poorten, dmz, ideaal. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Gister Prisonbreak Heist aan het doen. Moesten we alleen nog maar weg vliegen van het vliegveld valt iemand zijn internet verbinding weg... Dikke kak! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.