ACURUS Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Hallo allemaal Ik ben opzoek naar actieve spelers voor GTA5 Online [PS3] Voornamelijk voor al mijn heists te kunnen voltooien. Ik zit vast bij Prison Break - Station. Al meer dan 7 uur voor gespeeld. Maar de missie blijft mislukken en meestal door iets doms. Dit komt omdat ik online niet zo goede spelers krijg. Zelfs op easy lijkt het voor sommige nog altijd moeilijk te zijn. Weet ook niet of deze vraag in de juiste sectie is geplaatst....ben nieuw op dit forum vandaar Ben jij actief op PS3 GTA5 ONLINE? ADD ME OP PSN : ACURUS_MODZ (Neen ik mod niet, vind de naam gewoon leuk) Contacteren via yahoo mag ook : acurusmodz@yahoo.com Die heist voltooien zou een groot plezier zijn want ik begin het zat te worden. Alvast bedankt Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Topic even verplaatst naar het juiste subforum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.