eisenhower Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 weet iemand waar ik blueprints voor autos kan hale, zodat ik een beetje kan beginne met het maken van een paar auto's <_< <_< :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazycj Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 Jah je kan bij google kijken voor bleuprint of Klik hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eisenhower Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 ej bedankt he... skijke wat ik er van kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Heb je die tutorial nog? Awesysnet Z Modeler Tutorial Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a-SlayerIQ Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 ik heb die tutorial maar ik weet niet hoe je op Vertices Mode overgaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a-SlayerIQ Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 maarbij sommige blueprints heb je alleen boven en zijzicht hoe moet je die dan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Je moet je er een uitkiezen waar alle aanzichten opstaan en die met paint of een ander programma doormidden hakken zodat alle aanzichten apart zijn, die moet je opslaan en dan uploaden in de Zmodeller btw: niet dubbelposten gebruik de editknop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 ik heb die tutorial maar ik weet niet hoe je op Vertices Mode overgaat Dat is iets wat ik ook niet snap. Maar het is opzich niet belangrijk. Je kunt gewoon verder gaan met Create > Faces > Strip als je eenmaal een vierkantje neer hebt gezet. Strip Faced zijn driehoeken die je precies zo kan maken als je wil. Zo kun je dus makkelijk en snel alles opvullen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.