Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Hallo allemaal, Ik probeer al een tijdje stukjes van scènes te knippen in de R* editor, maar het lukt me op geen enkele manier. Weet iemand toevallig wel hoe je dit doet? Alvast bedankt. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 (bewerkt) Je moet het begin en eind clippen Bewerkt: 9 januari 2016 door KoningJesper Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Ja en dan? Graag wat meer uitleg svp Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Als je het begin en eind verzet naar het stuk dat je wil, dan heb je het uitgeknipt. Tsja, er valt niet veel meer uit te leggen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Maar ik wil het eruit knippen en het verwijderen Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Dan moet je volgens mij de stukjes die je wél wil apart opslaan. De editor heeft niet de flair van een volwaardig videobewerkingsprogramma, nee. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 (bewerkt) Wat ik ook had gezien heb in een video is het stukje eruit knippen, wat je overhoud duplicaten en de eerste versie verwijderen, zal dit helpen? Bewerkt: 9 januari 2016 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.