Tommie59 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Iedereen kent ze wel; cutscenes, die korte filmpjes aan het begin van een missie. Welke is jouw favoriet? Mijn favoriete cutscene is toch wel die van de missie Fresh Meat in GTA V, omdat het eerste gedeelte geïmproviseerd is omdat Trevor over het hekje valt wat een grappige scene oplevert. Vergeet niet de GTA en de missienaam te vermelden. Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Mijn favoriete cutscene is toch wel die van de missie Fresh Meat in GTA V, omdat het eerste gedeelte geïmproviseerd is omdat Trevor over het hekje valt wat een grappige scene oplevert. Dit. Alle cutscenes met Trevor kwalificeren eigenlijk, wel. Reageren
PrioX Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Ik vind de cutscene van The Wrap Up echt bruut. Het is indrukwekkend om te zien hoe verschillende organisaties bijeenkomen. Het resultaat weten de meeste waarschijnlijk wel. Reageren
Michael Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 De eerste cutscene van de missie The Exchange uit Grand Theft Auto III. Reageren
Svenie Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Hoewel ik het moeilijk vond om slechts één cutscene uit honderden te moeten kiezen ben ik wel overtuigd van mijn keuze. Mijn favoriete cutscene is die van de diamantendeal in het Libertonian tijdens de missie Museum Piece in GTA IV, de missie Collector's Item in TLAD en de missie Not So Fast in TBOGT. De cutscene waarin alle drie de hoofdrolspelers voor een eerste en meteen ook laatste keer samen zijn, de zogenaamde 'impossible trinity'. Wellicht is dit moment het belangrijkste in alle drie de games alsook heeft het een grote invloed op de levensloop van de diamanten in Liberty City. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Interessant topic, Tom. Moet eerlijk zeggen dat dit wel een hele lastige keuze is. Alle cutscenes heb ik ook niet bekeken, soms wil ik nog wel eens een keer te vaak op enter drukken. Maar goed, om er toch een te moeten kiezen. Er zijn er aardig wat die leuk zijn, maar die van Have a heart(Elizabetha) is mij toch wel bijgebleven, waar ze Manny en de cameraman doodschiet. Reageren
aron24 Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Geplaatst: 16 januari 2016 Mijn favoriete cutscene is toch wel die van de missie Fresh Meat in GTA V, omdat het eerste gedeelte geïmproviseerd is omdat Trevor over het hekje valt wat een grappige scene oplevert. Dit. Alle cutscenes met Trevor kwalificeren eigenlijk, wel. Ook ik sluit mij hier bij aan. Trevor personage bootst nog al vaak met anderen en dat kan hij dan grappig over brengen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Geplaatst: 16 januari 2016 Nja, ik vind alle cut-scenes eigenlijk wél mooi om naar te kijken. Sommigen vind ik ietwat minder als de andere, maar over 't algemeen zijn die ook wel te pruimen.. Vandaar dat ik géén favoriete heb.. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 januari 2016 Rapport Geplaatst: 16 januari 2016 Sowieso deze: Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Ik heb nog nooit een cutscène overgeslagen. De eerste keren omdat ze meer uitleg geven over het verhaal (GTA is tenslotte niet enkel missies spelen, maar een heel verhaal), en later omdat ze gewoon goed zijn en vaak ook erg grappig. Het is bijzonder lastig om een favoriete te kiezen. Die met Brucie uit GTA IV zijn altijd bijzonder komisch, maar eentje die me altijd is bijgebleven is de openingsscène uit Body Harvest (San Andreas). Niet zozeer omdat het nou een bijzondere missie is, maar omdat Tenpenny daar onder diensttijd compleet high zit te worden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Ik vind deze wel goed uit GTA Online De meest memorabele cutscene vind ik die van Ryder uit GTA SA. Hij berooft burger shot en word herkend. Echt hilarisch, daarnaast de cutscenes van OG Loc waren ook altijd grappig. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Zo ongeveer elke cutscune met Yusuf Amir is wel het herbekijken waard. Reageren
3L1077 Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Vice City openingsscène. Als ik nu al 8-jarig kind wist hoe ik het spel moest opslaan, had ik hem misschien geen 6.000 keer gezien... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Ik vind deze wel goed uit GTA Online volledig mee eens. Eerste keer dat ik hem zag dacht ik; wat klopt er niet aan die vent. Bleek dus dat het een undercover agent was. Hoe Trevor reageert is ook altijd mooi. Alleen het stuk dat Trevor in huilen uitbarst is wel zielig, tot het punt dat er 'Series-A-funding completed' staat, dat is wel epic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.