Jump to content

Enorm veel hackers?


frisomuller

Recommended Posts

Hallo, ik ben de laatste weken weer erg veel GTA 5 PC aan het spelen en het valt me op dat er erg veel hackers op zitten. is er iets verandert in het rockstar anti cheat system of heb ik gewoon pech dat ik tot nu toe elke sessie wel een hacker tegenkom?

graag hoor ik of jullie hier ook last van hebben!

grt

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet dat het aan dat systeem ligt maar simpelweg het feit dat ze het niet verbeteren. Hackers vinden natuurlijk nieuwe manieren om het te omzeilen wat er dan weer voor zorgt dat er een hoop tools bijkomen die het voor andere mensen mogelijk maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

ohja moet je maar even op de ps3/xbox 360 kijken hoeveel hackers er lopen. 90% van de mensen die op ps3/xbox 360 online zijn dat zijn hackers. op ps4 ben ik er nog geen tegen gekomen maar dat zal niet lang laten wachten denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben de laatste weken weer erg veel GTA 5 PC aan het spelen en het valt me op dat er erg veel hackers op zitten. is er iets verandert in het rockstar anti cheat system of heb ik gewoon pech dat ik tot nu toe elke sessie wel een hacker tegenkom?

graag hoor ik of jullie hier ook last van hebben!

grt

Na een update heb ik een weekje geen last van hackers, daarna is er in elke server wel weer een hacker te vinden. Ik speel Gta Online hierdoor nu bijna niet meer, ik word er gek van. Het is vaak zo erg dat ik m'n game opnieuw kan opstarten, dan ben ik weer 10 minuten verder. Ik ga wel wat anders spelen..
Link to comment
Delen op andere websites

ohja moet je maar even op de ps3/xbox 360 kijken hoeveel hackers er lopen. 90% van de mensen die op ps3/xbox 360 online zijn dat zijn hackers. op ps4 ben ik er nog geen tegen gekomen maar dat zal niet lang laten wachten denk ik

Zelf van de ps3 naar de ps4 gegaan ivm overload aan hackers. Op de ps4 ken ik wel enkele (Engelse) gasten die met car duplicate glitches geld maken . Ondanks dat ik het geen hacken vind levert het toch ook oneerlijk voordeel op ($ saldo bv, Ik laat het wel uit mijn hoofd om een T20 op te blazen van iemand die me niets in de weg heeft gelegd omdat ik het zonde geld vind) Ik heb er dan ook nooit aan meegedaan maar het is natuurlijk wel lekker als je met dat groepje Engelsen een keer Pacific Standard speelt, zij geen geld hoeven en jouw cut naar de volle $1.250.000 stuwen. Feit blijft ook dat dit een stukje unfair is maar dit is (helaas) geen dagelijks kost hoor. Ben ondanks mijn level 440 (dacht ik) bijna altijd platzak en mijn garages lopen niet over van miljoenen auto's. Heb zelf wekenlang 24/7 bloed zweet en tranen gegamed om mijn Aquarius Yacht te kunnen kopen (incl gouden fittings en Battleship livery) . Wel heb ik met enige regelmaat kwade paramedics/hulpverleners in mijn garage rondrennen. Laten alles en iedereen met rust maar weird is het wel...dacht eerst aan een foutje in het spel ofzo maar het gebeurde me gisterenavond al voor de 4e keer in korte tijd. Ook ligt regelmatig mijn garagevloer (van alle 3 de garages) bezaaid met bierflesjes. Dus wellicht dat de slimme jongetjes hier op de ps4 inmiddels ook langzaam hun weg weten te vinden. Vind het op zich wel grappig, god modes etc irriteren me mateloos. We zullen moeten accepteren dat het erbij hoort en wss op korte termijn ook de last gens zullen worden overspoeld met dit soort "ongein". Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je zou kunnen doen om makkelijk geld te verdienen is VIP doen, je hebt hier een miljoen voor nodig maar voor de rest is het gratis. Als je VIP Work afwisselt met missies loop je keihard binnen. Je moet er alleen wel op letten dat je dan niet onder een miljoen komt omdat je dan geen VIP kan opstarten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

(Ik speel 't spel wellicht niet op de PC, toch moest ik m'n mening hierover kwijt). Op de PS3 is het té erg. Er zitten gemiddeld wel 3 à 4 hackers in

één sessie, ontzettend veel als je 't mij vraagt. Een paar maanden had R* ook een patch vrijgegeven dat de hackers (tijdelijk) buiten de deur moest

houden. In de eerste weken hielp het aardig goed, maar sindsdien is het wéér hard toegenomen. Het is zelfs zo erg dat de hele sessie er bijna van vastloopt (dat was m'n persoonlijke ervaring). Ik kom dan tevens regelmatig vallende geldzakken tegen, mensen die opeens worden verplaatst naar de andere kant van de map, spelers die allemaal tegelijkertijd doodgaan, enzovoorts. Maar ik heb al 'n vermoeden waaraan dat kan liggen; Sinds R* is gestopt met 't updaten van de oudere consoles is het verschrikkelijk toegenomen..

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop toch echt dat ze er eens iets aan gaan doen bij rockstar. Die hackers verpesten soms je hele plezier in publiek online spelen.De boel opblazen als er net een challenge bezig is. Of ongevraagd een hoop geldzakken rondstrooien.In een heist teleporteren zodat je er eigenlijk voor jan doedel bij zit. Dit is wat me eigenlijk het meest aan ze irriteert

Bewerkt: door Witchbits
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...