W3sl3y Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 easter island-easter eggs waar heb jij het over? easter is toch pasen?zo paaseiland-paasei mensen ontopic dan maar weer... Ik zal even kijken of ik duidelijkere screen kan maken of zijn deze al goed genoeg?
Roxx0rz Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 deze lijkt mij goed, ik zie duidelijk een beeld als EE... zoals ik al liet zien, die stenen hoofden met neus enzo dan zal ik ook kijken of ik een betere kan maken
Froodooo Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Nee, ik vind ze er wel goed uitzien zo. Alleen zou er nog een foto gemaakt kunnen worden van veraf, zodat je dat beeld ziet, en van dichtbij, zodat je ziet dat het een huis is... Edit: Ik heb ze gemaakt: Veraf: Dichtbij: Excuses voor de witte onderkant. :$ Bewerkt: 30 juli 2005 door yordi
Big Boss Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Toch wel vreemd hè? Wie bouwt er nou zo'n huis? Ik denk dat R* het er bewust heeft ingedaan, dus dan is het een EE.
GTA_addict Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Is mij ook al een keer opgevallen ik dacht dat de meeste mensen dat al wisten .
bigG Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Dit is een easter egg, jammer genoeg had ik hem ook al een keer gezien maar was hem vergeten te posten
PatrickW Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Toch wel raar he, elke keer als er een nieuwe easteregg wordt gevonden, zijn er altijd mensen die hem allang kenden, maar hem niet hebben gepost.. Als hem eerder gezien had, had je hem eerder moeten posten... en dus niet achteraf gaan lopen opscheppen, want je hebt geen bewijs...
Koelie Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 umm... asl je goed kijkt op het plaatje in sa, zie jeen hoofd met een neus (dat zie ik dan) dus ik d8: hee dat lijkt op die easter island beelden, dus die heb ik gepost, dus ik weet niet waar jij het over hebt... hij bedoeld: Op PAAS-eiland zie je van die beelden en EASTER betekent PAAS in het Nederlands in het Egnels heet dat eiland Eastern Island geloof ik
bigG Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Als hem eerder gezien had, had je hem eerder moeten posten... en dus niet achteraf gaan lopen opscheppen, want je hebt geen bewijs... Dat kwam omdat ik hem op de ps2 gezien had en toen zat ik nog niet op een forum. Toen ik hier wel zat was ik hem alweer vergetten.
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 als je hem bekijkt van vooraanzicht vind ik hem niet echt op zo'n rots van paaseiland lijken hoor
broken Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 als je hem bekijkt van vooraanzicht vind ik hem niet echt op zo'n rots van paaseiland lijken hoor je moet em ook niet van voren bekijken want als je zo'n standbeeld op paasieland van voren bekijkt zie je toch ook alleen maar een rechthoek van veraf...
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 als je hem bekijkt van vooraanzicht vind ik hem niet echt op zo'n rots van paaseiland lijken hoor je moet em ook niet van voren bekijken want als je zo'n standbeeld op paasieland van voren bekijkt zie je toch ook alleen maar een rechthoek van veraf... weet ik veel ben nog nooit op paaseiland geweest ...en laat het volgende bericht weer ontopic
broken Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 got it *Laat dit soort spam berichten achterwegen* Dit versta ik onder postboosten als je iets begrijpt post je het niet en houd je het gewoon voor jezelf. @broken: Bericht bewerkt door .Levi.
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 got it kijk uit met zo'n zinnetjes van got it broken want zo kan je wel es een waarschuwing krijgen meer info gebruik de zoekfunctie
peter99 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 die dingen zijn geen stanbeelde meer , maar kleerkasten
Recommended Posts