Jump to content

zelfmoord optie gta5 online


gorikth

Recommended Posts

hallo,

ik heb al bij veel mensen gezien dat ze zichzelf kunnen moorden via de select knop en dan op kill me te klikken. wel bij mij neemt die dan gewoon zo een pilletje in en gaat ie dood. maar ik heb al gezien bij andere spelers zichzelf doden door met een pistool door de kop schieten.

ik heb op google overal al gezocht en ik vind het maar niet hoe ik die zelfmoordpoging optie kan veranderen.

zou er iemand mij dus kunnen uitleggen hoe ik een zelfmoordpilletje innemen kan veranderen naar een kogel door de kop schieten?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet de zelfmoordpoging veranderen als een optie in het menu, maar het kan wezen dat als je een demper op je pistool hebt (degene die je ook krijgt met de opening van GTA Online) dat je alleen een pil kan innemen. De enigste keuze dan is om naar de wapenwinkel te gaan om de demper er af te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds wanneer is dit een contest? Interessant contest lijkt mij het in elk geval, wie het best zichzelf neer kan schieten.

Zeer interessant ja.

>>> Door ERRWINS: Als je niets te melden hebt, dan wil ik je verzoeken om niet te reageren.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je een pistool bezitten die geen supressor en/of flash light heeft. Voor de zekerheid kan je 'm alvast in de hand dragen.

Een flashlight maakt niet uit, het gaat alleen om de demper omdat het wapen dan te lang wordt om de trekker over te halen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...