Giorgo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Je kan nog gewoon eten,alleen niet meer poolen. Reageren
Stefan Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Is de bar glitch alleen op PS2? Reageren
Crifox Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Volgens mij alle drie de versies, ps2, xbox en pc. Reageren
Little Mister Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 De Bar Glitch die kan WEL over gaan, ik heb hem zelf gehad.. Ik ben niet meer in de Bars gegaan en heb niemand geslagen, na een tijdje kan je alles weer normaal doen. Reageren
C. Johnson Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Dat is toch hilarisch, gezien het feit dat ik redelijk frequent, na het verzadigd zijn door de totaliteit aan pizza partielen, die ik even tevoren mijn persoonlijke aardse huis in heb gedreven, de bediende abrupt een veelvoud aan blauwachtig wit metaal door haar bolle zetel van denkvermogen wist te jagen. Zonder weet te hebben van de geschiedkundige aard dat dan de bar glitch een uitvoering geeft op het toneel. Heeft het mij tot op heden nog geen kennis gegeven dat een van de betrefende restaurateurs mij het recht op het in bewerkstelling zetten van mijn biljart kunsten heeft weten te ontzeggen. het voorafgaande verklarend of nader toelichtend: Ik heb geen last van die bar glitch! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Dat is toch hilarisch, gezien het feit dat ik redelijk frequent, na het verzadigd zijn door de totaliteit aan pizza partielen, die ik even tevoren mijn persoonlijke aardse huis in heb gedreven, de bediende abrupt een veelvoud aan blauwachtig wit metaal door haar bolle zetel van denkvermogen wist te jagen. Zonder weet te hebben van de geschiedkundige aard dat dan de bar glitch een uitvoering geeft op het toneel. Heeft het mij tot op heden nog geen kennis gegeven dat een van de betrefende restaurateurs mij het recht op het in bewerkstelling zetten van mijn biljart kunsten heeft weten te ontzeggen. het voorafgaande verklarend of nader toelichtend: Ik heb geen last van die bar glitch! Volgens mij ligt het er ook aan bij welke horeca gelegenheid je chaos hebt geschopt. Het is in ieder geval niet zo dat je al na 1x last hoeft te krijgen van de bar glitch. Reageren
C. Johnson Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Een goede raad gezien ik enkel de volslanke vrouw in de Pizzahut deze lading lood in haar hoofd dreef. Ik zal eens trachten het in een publieke gelegenheid met biljarttafel te ondernemen. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Bedankt, dus als je de bar glitch hebt houden ze alleen hun handen omhoog in de poolbarren? (Lil probe in enz.) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Bedankt, dus als je de bar glitch hebt houden ze alleen hun handen omhoog in de poolbarren? (Lil probe in enz.) Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je er bij restaurants (Burger Shot, Pizza Stack en die kippenzaak) geen last van. Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Een goede raad gezien ik enkel de volslanke vrouw in de Pizzahutdeze lading lood in haar hoofd dreef. Ik zal eens trachten het in een publieke gelegenheid met biljarttafel te ondernemen. Praat normaal. (voor het eerst geen Br€€z€r taal ,maar bekakt) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.