c63Amg Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Hallo mensen ik heb een vraag. Ik wil graag me eigen naam in kenteken van gta online. Maar dat lukt niet. Ik heb de app gedowload ensow en naam van me kenteken die ik wikde maar als ik online ga komt er niet. Wie kan een uitgebruide uitleg zetten? Ps3 consule >>> Door PrioX: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop. Ook verplaatst naar het GTA Online-forum. <<< Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 (bewerkt) Hallo mensen ik heb een vraag. Ik wil graag me eigen naam in kenteken van gta online. Maar dat lukt niet. Ik heb de app gedowload ensow en naam van me kenteken die ik wikde maar als ik online ga komt er niet. Wie kan een uitgebruide uitleg zetten? Wat bedoel je met online gaan?Je moet eerst ook naar Los Santos Customs en dan bij het Plates menu staat er nu een extra mogelijkheid: private plate. Mocht je al bij LSC zijn geweest en hij stond er niet bij, dan heb ik geen idee hoe en wat By the way, je kan je berichten bewerken, staat een knopje voor rechtsonder je berichtje. Bewerkt: 12 januari 2016 door FrankyFourFingers Reageren
c63Amg Geplaatst: 12 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Bedoelde ik wil me eigen naam van me kenteken in em.auto zien als ik online speel Reageren
PrioX Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Hallo, Misschien dat deze guide je kan helpen. Ik had laatst namelijk ook wat problemen doordat ik was vergeten de nummerplaat te bestellen op mijn auto. Ik had dus alleen de nummerplaat aangemaakt. Hopelijk werkt het voor je. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Heb je ook op de blauwe orderknop gedrukt, links onder bij een auto? Wat ik meestal doe is er iets bijbestellen zoals een kleurtje of iets dergelijks omdat 'ie hem dan meestal wel pakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.