c63Amg Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Hallo mensen ik wil graag mij crew logo op me kogelvrije vest in gta online(ps3). Hoe kan ik dat instelle om me logo in me kogelvrije vest te krijgen. >>> Door PrioX: Topic verplaatst naar het GTA Online forum.<<< Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 (bewerkt) Je kan je crewlogo helaas alleen op je auto en je kleren aanbrengen, niet op je kogelvrije vest. Bewerkt: 12 januari 2016 door Tommie59 Reageren
coolguynl Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 je kan wel in het interactie menu zorgen dat je je kogelvrij vest niet meer over je kleding heen ziet. als je select ingedrukt houd op de ps3 controller dan krijg je eenlijstje te zien daar moet je me naar armor gaan en daar kan je instellen of je je kogelvrij vest kan zien ja of nee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.