JelleVD Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 wat gebeurt er op het laatst in de cutscene als je de missie Cut Throat Business hebt gehaald?(ik heb perongeluk de cutscene overgeslagen) Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Dan krijgt Madd-Dog, na wat bedreigingen zijn Rhyme-Book weer terug geloof ik Reageren
need my speed Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Kan je het filmpje niet even posten? Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ik weet niet of je van een site alle cutsene's kunt bekijken, maar ik kan het in ieder geval niet plaatsen, want ik weet niet of er zo'n site is enzo... Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Als iemand nou eens in de files van San Andreas kijkt, daar staan vast alle filmpjes tusssen in een map. cutscenes ofzo Reageren
Dri3s Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Als iemand nou eens in de files van San Andreas kijkt, daar staan vast alle filmpjes tusssen in een map. cutscenes ofzo Er staan nergens filmpjes. Of je hebt een speciaal programmatje nodig om het te kunnen lezen. Reageren
Mark B. Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 wat gebeurt er op het laatst in de cutscene als je de missie Cut Throat Business hebt gehaald?(ik heb perongeluk de cutscene overgeslagen) Waarom heb je toen meteen geen zelfmoord gepleegd dan de missie nog een keer halen en dan NIET de cutscene skippen? Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 wat gebeurt er op het laatst in de cutscene als je de missie Cut Throat Business hebt gehaald?(ik heb perongeluk de cutscene overgeslagen) Je ziet Madd Dogg en OG Loc ruzie maken. Uiteindelijk krijgt Madd Dog dan zijn Rhime Book terug en gaat OG Loc's manager Madd Dogg sponsoren. Misschien heb ik nog een savegame vlak bij die missie. Ik zal even kijken en misschien post ik em dan nog. Reageren
TackleBerry Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 nou ik zit aan die missie: http://rapidshare.de/files/3510600/GTASAsf2.b.html hier is de link dus als je de scene wil zien...spelen maar! Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik moet het met iets openen. Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik moet het met iets openen. Je moet het gewoon in je GTA SAn Andreas User Files zetten . Dan zou de savegame als het goed is meoten staan bij je list. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.