Jump to content

frontpage

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb me site met frontpage gemaakt, ik voegde een inline frame toe en typte daar wat (zie hier). In frontpage werkte het dus goed maar toen ik het online gezet had kreeg ik een fout (zie hier). Wat valt hier tegen te doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet voor elke pagina een aparte pagin, en dan bij ELKE pagina die link geven naar de goeie pagina: dus bijvoorbeeld je hebt de pagina: games, dan selecteer je die een brows je die naar de games pagina.

En dan dus weer alle pagina's online zetten.

Bewerkt: door andyman
Geplaatst:
Je moet voor elke pagina een aparte pagin, en dan bij ELKE pagina die link geven naar de goeie pagina: dus bijvoorbeeld je hebt de pagina: games, dan selecteer je die een brows je die naar de games pagina.

Waar heb je het over?

Geplaatst:

Waar heb je het over?

Je maakt een 'inline frame' en die werkt het zelfde als een normaal frame.

Je hebt er een aparte pagina voor nodig die in dat frame word laten zien.

Als je een inline frame (ook wel Iframe genoemd) aanmaakt in je site met frontpage en je slaat je site op moet je nog een naam intypen, dat is voor de pagina van het iframe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...