Bassieboy35 Geplaatst: 18 januari 2016 Rapport Geplaatst: 18 januari 2016 Songpop 2 Ontwikkelaar: Freshplanet. Inc Uitgever: Freshplant Genre: App Platforms: Mobiele apparaten + tablets Aantal spelers: 2 Release: 21-12-2015 Demo: N.v.t. Songpop 2 is een app waarbij je je muziekkennis kan testen in de vorm van korte muziekfragmentjes. Bij ieder fragment krijg je de keuze uit vier artiestennamen of titels. Eén daarvan is uiteindelijk goed. Hoe sneller je de vraag beantwoord, hoe meer punten je krijgt. Iedere ronde bestaat uit vijf vragen waarin je het opneemt tegen een andere speler. De speler met de meeste punten krijgt aan het einde van de ronde één punt en zo gaat dit tot het einde van het week door. Wie de weekwinnaar is krijgt weer bonnussen. Hoe heten jullie? Mij mogen jullie toevoegen; bassieboy35. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 januari 2016 Rapport Geplaatst: 18 januari 2016 O jee, is hier een deel 2 van? Deel 1 was al zo verslavend Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 januari 2016 Rapport Geplaatst: 19 januari 2016 Ik zal hem binnenkort installeren. Maar, Bas, is er een schijn van kans om tegen jou te spelen? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 januari 2016 Rapport Geplaatst: 19 januari 2016 Ik zal hem binnenkort installeren. Maar, Bas, is er een schijn van kans om tegen jou te spelen? Jawel, ik heb al een keer van hem gewonnen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 januari 2016 Rapport Geplaatst: 19 januari 2016 Meteen gedownload, heerlijk spelletje Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2016 Haha, ik ben niet in alle categorieën even goed. Als je tactisch speelt kan je makkelijk winnen of ik moet net zoals Erwin met mijn vingers perongeluk verkeerd drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.