tomdirksen Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 he jongens, ik heb een vraagje... Ik ben al een poos in de derde stad Las Venturas... Maar nu staan er helemaal geen missies meer, volgens mij moet ik eerst die keycard van die vriendin Millie jatten. Maar dat duurt belachelijk lang, klopt dat wel? En ik zou het ook erg fijn vinden als iemand met mijn save game, die keycard kan krijgen.... Thx alvast ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Je kan beter je savegames .HIER plaatsen, verder heb je die missie volgens mij niet nodig om verder te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Je kan Millie ook doodmaken. Dat is de snelste manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little_gangstar Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) als je het snel wil doen moet je een date nemen en haar dan dood schieten. kan je haar niet meer daten maar kan je wel verder. die heb je wel nodig voor verder missies. het kan want ik heb het zelf zo gedaan. leer nou eerst eens in de walktrough te kijken walktrough dit geld voor iedereen. edit/ beatbox gamer was me voor Bewerkt: 29 juli 2005 door little_gangstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 he jongens,ik heb een vraagje... Ik ben al een poos in de derde stad Las Venturas... Maar nu staan er helemaal geen missies meer, volgens mij moet ik eerst die keycard van die vriendin Millie jatten. Maar dat duurt belachelijk lang, klopt dat wel? En ik zou het ook erg fijn vinden als iemand met mijn save game, die keycard kan krijgen.... Thx alvast ! De Heist missie's (alles wat te maken heeft met 'braking the bank at calligula's) behoren niet tot de verhaallijn. Dus wat waren de laatste missie's die je gespeeld hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Let wel op, als je haar doodmaakt dan kan je geen 100% meer krijgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fonsieboy Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Let wel op, als je haar doodmaakt dan kan je geen 100% meer krijgen! je heb niet alle vriendinnen nodig om het spel 100% uit te spelen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Zoals il al in vele andere topics als deze heb gezegd: Je moet ALLE Airstrip missies gadaan hebben! Learning to fly NOE Stowaway Black Project Green Goo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Je kan ook gewoon je gimp suit aantrekken en na 12 uur 's middags naar huis toe gaan dan heb je gelijk sex met haar, doe dit twee keer en je krijgt de key-card, hoef je ook niemand te mollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomdirksen Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 heel erg bedankt voor alle tips !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.