Femke88 Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Hallo is het normaal dat ik soms tot 2-3 x op een maand bij het opzetten van GTA5 op mijn PS4 bericht krijg van Rockstar dat ik de nieuwe beleidsvoorwaarden moet goedkeuren, ook al heb ik dat al gedaan een week ervoor? Dan is alles ontregelt in setting controller, met name mijn geluidsvolume, vibratie weer aan, beeldscherpte, ..... Elke maal alles weer opnieuw zetten Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Herkenbaar...weet niet waar het aan ligt (heb wel eens gedacht dat het te maken heeft met bv berichten lezen/beantwoorden tijdens inladen online) maar ik start dan opnieuw op en heb ik die meldingen niet meer en is alles zoals het was. Reageren
nolms Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Ik heb dat ook weleens maar als je dan de applicatie sluit en opnieuw opstart hoef je dat allemaal niet te doen en start ie gewoon op. Is best irritant anders en denk ook niet dat het normaal is eigenlijk. Reageren
Votair Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Ik heb het als ik van internetverbinding wissel en dan zijn ook sommige settings gewisseld. Raar.. Reageren
Femke88 Geplaatst: 24 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Gisteren weer PS4 opgezet en weer hetzelfde verhaal! Echt soms 3x op 1 maand. Ik heb dat ook weleens maar als je dan de applicatie sluit en opnieuw opstart hoef je dat allemaal niet te doen en start ie gewoon op. Is best irritant anders en denk ook niet dat het normaal is eigenlijk. Tegen de tijd dat je de console afsluit en opnieuw opstart heb je al met de hand alle setting rechtgezet hoor. En trouwens is het ook heel slecht voor de console om aan/uit/aan te doen. >>> Door ERRWINS: Berichten samengevoegd. In vervolg even de bewerken knop gebruiken. <<< Reageren
nolms Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Ik bedoelde niet je console opnieuw opstarten, alleen de applicatie sluiten door je playstation knop in te houden en dan in quick menu de applicatie sluiten Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Geplaatst: 25 januari 2016 (bewerkt) Ik bedoelde niet je console opnieuw opstarten, alleen de applicatie sluiten door je playstation knop in te houden en dan in quick menu de applicatie sluiten Klopt ! Ook de ideale manier om van daily objectives te wisselen als ze je niet bevallen Mbt policy agreement heb ik er wekelijks wel minimaal 1x last van. Nou..last...accepteer het maar dat ik opnieuw moet opstarten zoals Nolms het ook doet. Bewerkt: 25 januari 2016 door TinuZzZ72 Reageren
DionneQueen Geplaatst: 27 januari 2016 Rapport Geplaatst: 27 januari 2016 3 seconden werk, ik lig er nooit wakker van. Reageren
glennovic Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Geplaatst: 31 januari 2016 Misschien dat je rockstar hier over kunt mailen? Hier kun je een ticket invoeren https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Je kunt ze ook via twitter bereiken meestal heb je dan eerder antwoord, tweet naar @RockstarSupport Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.