neliz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Hoe doe je aerodynamische houding op een moter op de pc?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 naar voren leunen, oftewel naar voren leunen blijven tappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Als je even uit legt wat aerodynamisch is. :S Ik begrijp er zo n iets van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 zorgen dat de wind je zo weinig mogelijk raakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 naar voren leunen, oftewel naar voren leunen blijven tappen Zo maak je jezelf niet earodynamisch, maar in San Andreas worden alle natuurwetten met de voeten getreden en in plaats van langzamer te gaan als je naar voren leunt, ga je hier juist sneller....Hetzelfde is dat je in een snelle auto op topsnelheid zit, en je wordt plots ingehaald door een vorkheftruck......raar maar waar We moeten het er maar mee doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) naar voren leunen, oftewel naar voren leunen blijven tappen Zo maak je jezelf niet earodynamisch, maar in San Andreas worden alle natuurwetten met de voeten getreden en in plaats van langzamer te gaan als je naar voren leunt, ga je hier juist sneller....Hetzelfde is dat je in een snelle auto op topsnelheid zit, en je wordt plots ingehaald door een vorkheftruck......raar maar waar We moeten het er maar mee doen. had dit niet met de handling.cfg te maken,want als je tegen zo'n car botst rijdt die terug normaal. Bewerkt: 14 juli 2006 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Nee, je moet naar voren blijven leunen, ga jij het maar proberen, mij lukt het... Denk NA!!!! <_< ik d8 dat je weg was... in het topic thanks for niks ofzo... Bewerkt: 29 juli 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Nee, je moet naar voren blijven leunen, ga jij het maar proberen, mij lukt het...Denk NA!!!! <_< ik d8 dat je weg was... in het topic thanks for niks ofzo... je moet de stick ook niet helemaal naarvoor duwen,want dan vang je juist meer wind Bewerkt: 14 juli 2006 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 maak je dan geen stoppie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 maak je dan geen stoppie? als je dan remt wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) maak je dan geen stoppie? Je remt er niet mee dan. EDIT: te laat. Bewerkt: 29 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 naar voren leunen, oftewel naar voren leunen blijven tappen Zo maak je jezelf niet earodynamisch, maar in San Andreas worden alle natuurwetten met de voeten getreden en in plaats van langzamer te gaan als je naar voren leunt, ga je hier juist sneller....Hetzelfde is dat je in een snelle auto op topsnelheid zit, en je wordt plots ingehaald door een vorkheftruck......raar maar waar We moeten het er maar mee doen. mischien een getunde vorkhefttruck Ja grappig....maar de enige in het spel met een getunede auto is C.J. want pedestrians kunnen namelijk wel een auto pakken, maar nooit tunen (heb jij wel eens b.v. een remmington voorbij zien rijden met vlammen erop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 naar voren leunen, oftewel naar voren leunen blijven tappen Zo maak je jezelf niet earodynamisch, maar in San Andreas worden alle natuurwetten met de voeten getreden en in plaats van langzamer te gaan als je naar voren leunt, ga je hier juist sneller....Hetzelfde is dat je in een snelle auto op topsnelheid zit, en je wordt plots ingehaald door een vorkheftruck......raar maar waar We moeten het er maar mee doen. mischien een getunde vorkhefttruck Ja grappig....maar de enige in het spel met een getunede auto is C.J. want pedestrians kunnen namelijk wel een auto pakken, maar nooit tunen (heb jij wel eens b.v. een remmington voorbij zien rijden met vlammen erop? Ja toen ik die missie verknalde (letterlijk) dat je met je auto moet dansen. Dan rijden die lowriders weg en heb ik er 1 een hele tijd gevolgt tot dat hij zijn auto parkeerde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Ja toen ik die missie verknalde (letterlijk) dat je met je auto moet dansen.Dan rijden die lowriders weg en heb ik er 1 een hele tijd gevolgt tot dat hij zijn auto parkeerde. LoL, stapte die gast uit, en parkeerde hij zijn auto voor een huis ofsow? Zoals ze vaker doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Ja toen ik die missie verknalde (letterlijk) dat je met je auto moet dansen.Dan rijden die lowriders weg en heb ik er 1 een hele tijd gevolgt tot dat hij zijn auto parkeerde. LoL, stapte die gast uit, en parkeerde hij zijn auto voor een huis ofsow? Zoals ze vaker doen? Is dit niet wat ze öff-topic "noemen" noemen? het ging over eärodynamica, en ik zei alleen maar iets over dat in SA de natuurwetten met den voet worden getreden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.