Jump to content

Moet Rockstar Games bij het volgende spel shark cards toevoegen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

med_gallery_1_147_177528.jpg

Rockstar Games heeft met de komst van Grand Theft Auto Online shark cards toegevoegd. Met deze shark cards wordt het makkelijker voor spelers om nieuwe voertuigen, wapens, kleding of huizen te kopen in het spel. Als hun dan voor een bepaald bedrag een kaart kopen krijgen ze geld in het spel. Sommigen zijn hier niet mee eens omdat de spelers die hard werken voor hun geld nog harder moeten werken om op hetzelfde niveau te komen. Nadat Rockstar Games de payout verlaagde in Grand Theft Auto Online werd het steeds moeilijker om geld te verdienen. Moet Rockstar Games bij het volgende spel weer shark cards toevoegen? Of moet Rockstar Games ermee stoppen om shark cards te toevoegen in hun spellen? Deel in dit topic je mening.

Bewerkt: door Asphyxiated

Ik vind het niet erg dat bepaalde spelers Shark Cards kopen en zo met minder werk dingen kunnen kopen, want er zijn ook gewoon mensen die werken (IRL) en dus niet veel tijd hebben, maar wel vette autos en vliegtuigen willen hebben. Dus in dat opzicht vind ik Shark Cards prima. Wat me alleen wel heel erg stoort aan de Shark Cards, is dat R* dingen heel duur maakt, zodat je, als je een beetje up to date wil blijven met voertuigen etc, je óf de pleuris moet werken in GTA Online, of dus, zoals ze willen, Shark Cards koopt. En dat verpest toch wel een beetje online voor mij. Ik wil gewoon graag af en toe GTAen en chillen en dat we dan leuke cinematics kunnen maken met alles wat we willen, of dat we lol kunnen hebben met bijvoorbeeld een turreted limo, maar dat kan dus niet, want wil je dat kunnen doen, moet je behoorlijk no-lifen.

Het liefst zal ik dan ook twee hoofdmodi hebben in Online: Die zoals we nu hebben en eentje zoals de multiplayer van GTA 4: gewoon alles kunnen spawnen etc. Precies zoals die "illegale" fan online modus was, die "verbannen" is door R*, omdat ze anders geen Shark Cards kunnen verkopen en zo is de cirkel weer rond :puh:

Dus, NEE

TLDR Shark Cards zorgen ervoor dat R* geen "GTA 4"-achtige modus invoert, waardoor je moet nolifen om af en toe gezellig Onlien te spelen :(

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

De afweging tijd versus geld. Maar weinig spellen doen het goed. Ik vind het niet erg als je kan betalen voor puur cosmetische dingen in een spel zoals kleren want die hebben toch geen invloed op het spel, maar als je bij wijze van spreken een Infinity+1 Sword kan kopen met echt geld dan heeft het spel voor mij afgedaan.

Geplaatst:

Laat ik het zo zeggen; dit vind ik gewoon niets voor Rockstar Games. Ik weet eigenlijk ook niet wat het doel is geweest van de Shark Cards, Rockstar Games lijken mij ook niet de grootste geldwolven in de industrie. Waarom wel? Naja het antwoord is lastig te vinden. Maar goed, ik zelf zou er nooit een kopen en ik moet ook zeggen dat het niet helemaal fair is ten opzichte van mensen die het niet kopen. Het verschil wordt aardig groot in geld. Het verbeterd echter niet direct de prestaties zoals Big Boss aangeeft. Ik zie het liever niet terugkeren, maar momenteel vind ik het nog niet dusdanig nodig om het wat mij betreft niet meer in te voeren.

Geplaatst:

Zelf alles keihard bij elkaar gewerkt en gestolen hahaha. Maakt het spel voor mij helemaal af...Garages vol, Savage, Hydra, Rhino Yacht..u name it. Nooit geglitcht/gehackt/mod of whatever. Buiten het feit dat het niet mag en je een ban op kan leveren is het gewoon niet mijn ding. Maar als we er voor gaan betalen middels sharkcards mag het voordeel ineens volgens R* wel ??! Met een "gekochte" T20 richting je "gekochte" hydra rijden om vervolgens mijn zuurverdiende T20 op te blazen waar ik in zit om te zieken omdat je dankzij de Megalodon shark card die je met Kerst hebt gekregen nog een paar miljoen te verteren hebt met je level 60 vind ik wel degelijk oneerlijk voordeel. Ik heb level/ geld zat en bezit alles wat ik maar hebben wil maar bedenk me wel een paar keer om iemands T20 op te blazen als die het niet verdiend (wat mijn winst is weet ik eigenlijk ook niet hahaha wraak denk ik) Pay to win .yak

Geplaatst:

Ik speel geen Online, maar ben niet onbekend met het concept. Het is handig voor mensen die 40 uur per week werken en dus weinig tijd hebben voor games. Ik geloof best dat zulke mensen wel eens een cashcard oppikken om er wat nieuwe dingen mee aan te schaffen. Een mooie kar met modificaties en hangen met vrienden terwijl je er even tijd voor hebt, dat is Online voor die demografiek.

Geplaatst:

Ja die moeten blijven en waarom

Zo blijven er namelijk updates komen. En zo blijf je het spelen. Het is tenslotte je eigen keus wil je 1 kopen ja of nee.

Ik namelijk niet wil alles zonder hulp opbrengen en dat is me gelukt.

Geplaatst:

Ja die moeten blijven en waarom

Zo blijven er namelijk updates komen.

Wat een onzin. De enige dingen die nog toegevoegd worden zijn dingen waarmee je kan opscheppen. "Kijk eens hoe rijk ik wel niet ben". Met uitzondering van de Heists update is er qua gameplay helemaal niets veranderd. Multiplayer mods voor de eerdere GTA's die nu nog steeds vrijblijvend (!) onderhouden worden door de community doen het veel beter, ondanks de beperkte middelen. Veel meer interactie met de makers met als resultaat veel meer diversiteit en veel minder hostiliteit.

Geplaatst:

Ik vind dat ze ze best mogen toevoegen, maar alleen als ze de prijzen een beetje normaal houden.

Nu lijken de prijzen afgestemd te zijn op de Shark Cards en niet op de speler die ze niet wil halen. Natuurlijk heb je de heists, maar zelfs met de heists zijn die prijzen ver over de top.

Geplaatst:

Pure commercie, ik merk het met fifa fut. Veel spelers kopen pakketten voor veel geld waardoor je in korte tijd een team kan bouwen. Een van mijn crew mates heeft voor 70,- shark cards gekocht, volgens mij een slordige 12 miljoen. Waar is dan het plezier in het spel vraag ik mezelf af? Ik zit zelf nu dicht tegen 1 miljoen aan in game en probeer langzaam aan wat te sparen. Hij koopt de grootste onzin en is het snel beu. Ieder zijn ding maar ook hier draait het gewoon puur om het geld irl. R* wordt er beter van net als EA Sports. Laatst was er een kereltje dat voor tien duizenden euro's op papa's creditcard pakketjes had gekocht voor zijn fifa ultimate team :cab:

Opzich zijn die Shark Cards geen slecht idee, maar de manier hoe ermee wordt omgegaan is gewoon ronduit schandalig. Zo laten de bedrijven nog maar weer eens zien dat het ze alleen maar op geld draait en niet om hun kopers. De prijzen zijn bizar hoog, ze maken gebruik van de mensen die toch bij willen blijven en weinig tijd, in ruil daarvoor vragen ze teveel geld. Beetje jammer, maar zo werkt het helaas. :( Van mij hoeven ze het niet toe te voegen als ze teveel geld vragen, anders wel. Maar ze zullen het wel doen, vanwege het geld wat ze er mee verdienen.

Bewerkt: door aron24

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...