Jump to content

Vragen voor aankoop


xactidemi

Recommended Posts

hallo ik ben van plan om de gta v voor de pc te kopen maar heb daarvoor een paar vraagjes:

1. ik heb gta iv op pc en doet het goed ik kan spelen op hoge qualiteit maar wan neer ik hem op ultra zet laggt hij .kan het dan dat mijn grand theft auto 5 het doet ( maakt niet uit of hij op de de laagste qualiteit moet.)

2. is online gratis?.

3. Kan ik ook met 1stperson spelen net als op ps4 en xbox one?

alvast bedankt

Bewerkt: door xactidemi
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal alvast twee vragen voor je beantwoorden, want op de eerste heb ik niet echt een antwoord, maar Grand Theft Auto Online is ook gratis voor de PC, net als bij alle andere consoles en ook kan je first person spelen net als op de PlayStation 4. Als je Grand Theft Auto V gaat kopen, veel speelplezier toegewenst en mocht je daarna verder vragen hebben over missies of andere dingen omtrent GTA kan je natuurlijk altijd weer hulp vragen op het forum! :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V is volgens mijn beter geoptimaliseerd dan GTA IV dus als je een beetje een deftige GPU hebt zal dat waarschijnlijk wel lukken. Voor de zekerheid kan je je specs hier nog even posten.

maar Grand Theft Auto Online is ook gratis voor de PC, net als bij alle andere consoles

Strikt genomen is die stelling niet waar. Je moet nog altijd extra betalen voor XBox Live of PS Plus om online te kunnen spelen terwijl dat voor PC games niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V is volgens mijn beter geoptimaliseerd dan GTA IV dus als je een beetje een deftige GPU hebt zal dat waarschijnlijk wel lukken. Voor de zekerheid kan je je specs hier nog even posten.

maar Grand Theft Auto Online is ook gratis voor de PC, net als bij alle andere consoles

Strikt genomen is die stelling niet waar. Je moet nog altijd extra betalen voor XBox Live of PS Plus om online te kunnen spelen terwijl dat voor PC games niet zo is.

Je moet voor die consoles inderdaad een kaart kopen om online te gaan, maar dat is niet door Rockstar Games. Dus praktisch gezien heb je wel gelijk. Grand Theft Auto Online is gratis, je hoeft geen kaart te kopen van Rockstar Games, maar een online membership bij PSN of XBOX is niet gratis. :)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...