Jump to content

Karakter switch


Femke88

Recommended Posts

Als je op je eerste karakter 100.000$ hebt en wil een nieuw karakter openen heb je daar dan ook 100.000$ zag ik, maar als je bv met je tweede karakter 10.000$ bijverdient, hebt je dus 110.000$ op je 2de karakter, maar ga je terug naar je eerste karakter heb je nog steeds 100.000$. Maar als je bv iets koopt met je 2de karakter (bv -50.000$) heb je dus op karakter 2 dan 60.000$ over. Maar ga je naar je eerste karakter heb je daar opeens ook maar 60.000$ over? Of ben ik helemaal mis?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het ook als je de game tussen de switch door herstart? Misschien dat de game het nog moet verwerken. :)

Ja neen ik switch niet tijdens een game hoor. Ik start gewoon op met mijn 2de account en daar heb ik evenveel geld als op mijn eerste (officiele) accout. Pop A heeft 100.000$ en level 120 en ik start gewoon een nieuw poppetje B en die heeft automatisch die 100.000$ en natuurlijk level 1 want ik begin er pas mee. Maar je geld wordt dus overgedragen welk poppetje je ook hebt. Maar als je via pop B iets bijverdient, gaat het er niet bij op je poppetje A. Maar als je daarentegen uitgeeft op pop B, gaat het wel ook af bij pop A

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen het geld wat op de bank staat word gedeeld tussen je karakters, dus als je 10.000 verdiend met je 2de karakter en je zet dat niet op de bank dan zal je eerste karakter dat niet hebben.

ik zet automatisch na 5000$ meteen op bank (of ten laatst bij afsluiten ps4) ik laat nooit zomaar staan want dan ben ik het kwijt door mongolen die me zonder reden doodschieten :D Ik zal nog eens opnieuw alles bekijken. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik heb het gevonden :) Je geld op de bank gaat mee omhoog met beide karakters, maar met je tweede karakter heb je geen toegang tot huizen/garages en auto's van je eerste karakter. Dat is spijtig wel. Nu moet ik opnieuw een woonst kopen en gaat dat geld ook van mijn eerste karakter af, hoewel ik daar 4 garages/appartementen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het nut van meerdere characters? Ik hoorde vd week een gast uit Miami zeggen dat hij de ene heeft voor gewoon in de sessie iedereen af te slachten wat ten koste gaat van zijn eigen kd ratio, rp etc. en zijn andere character is serieus te gamen. Ik zie het nut er zelf niet van in.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het nut van meerdere characters? Ik hoorde vd week een gast uit Miami zeggen dat hij de ene heeft voor gewoon in de sessie iedereen af te slachten wat ten koste gaat van zijn eigen kd ratio, rp etc. en zijn andere character is serieus te gamen. Ik zie het nut er zelf niet van in.

Mijn vriend speelt op karakter 1 en ik op karakter 2. Mits ik een meisje ben ga ik niet spelen met een mannetjes pop :D En ben niet van plan een tweede PSN lijn te openen. En tegelijk kunnen we niet spelen dusja.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook 2 characters. altijd makkelijk als je zeker wilt zijn dat je geen geld verspeeld voor iets wat je aan het sparen bent. als je met je tweede character het geld van de bank haalt en gewoon speelt op je eerste character kun je alleen het geld op maken wat je op je eerste character hebt. en soms is het best leuk om op een klein character te spelen. dus het is wel een voordeel dat de bank gedeelt wordt onder de characters die je hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook 2 characters. altijd makkelijk als je zeker wilt zijn dat je geen geld verspeeld voor iets wat je aan het sparen bent. als je met je tweede character het geld van de bank haalt en gewoon speelt op je eerste character kun je alleen het geld op maken wat je op je eerste character hebt. en soms is het best leuk om op een klein character te spelen. dus het is wel een voordeel dat de bank gedeelt wordt onder de characters die je hebt.

Hoe bedoel je? Als je met karakter 2 je geld van de bank haalt en zo los hebt, dan gaat dat geld toch ook van je bank op karakter 1. En hoe kan je dan bv je mechanic en huizen afbetalen per dag (48min) als je geen geld meer hebt op je bank? Je kan niet in het rood staan. Persoonlijk vindt ik dat als het geld zelfde blijft karakter 1 of 2, ook je level zou moeten meegaan. Nu bezit ik al het geld van karakter 1, maar bezit ik geen enkel huis of auto van karakter 1. En als ik een huis koop, dan gaat dat geld ook van bank karakter 1 terwijl die al 5 huizen heeft

Link to comment
Delen op andere websites

ik haal mijn auto's altijd zelf en als je die kosten een dag niet kan betalen kun je in je mechanic niet bellen en geen tv kijken, geen radio luisteren en niet douchen in je huis. binnen 48 minuten heb je echt wel weer meer geld om die kosten te betalen hoor. en al zou je 10.000 aan geld laten staan dan kun je de rest niet opmaken. ik ben aan het sparen voor een jacht en heb nu 1.8 miljoen. maar ik ken mezelf als dat op mijn bank staat maak ik het op aan auto upgrades en nieuwe auto's. het is voor iedereen zelf de keuze wat te doen met geld en characters. en over die lvls mee omhoog met elkaar. dat zou niet leuk zijn. dan doet 1 persoon alles en dan hoeft de andere niks meer te doen. wat is daar het leuke aan?

Link to comment
Delen op andere websites

ik haal mijn auto's altijd zelf en als je die kosten een dag niet kan betalen kun je in je mechanic niet bellen en geen tv kijken, geen radio luisteren en niet douchen in je huis. binnen 48 minuten heb je echt wel weer meer geld om die kosten te betalen hoor. en al zou je 10.000 aan geld laten staan dan kun je de rest niet opmaken. ik ben aan het sparen voor een jacht en heb nu 1.8 miljoen. maar ik ken mezelf als dat op mijn bank staat maak ik het op aan auto upgrades en nieuwe auto's. het is voor iedereen zelf de keuze wat te doen met geld en characters. en over die lvls mee omhoog met elkaar. dat zou niet leuk zijn. dan doet 1 persoon alles en dan hoeft de andere niks meer te doen. wat is daar het leuke aan?

Dit begrijp ik nu niet? Dus ben je verplicht te betalen om douche, tv, radio, .... ook al gebruik je die nooit? Ik heb nog nooit 1x een radio, tv of douche open gehad. Met "ik haal mijn auto's altijd zelf" wat bedoel je daarmee? Je auto's haal je toch zowiezo zelf in je eigen garage? Bel je daarom je garagist om die te brengen ??? Nog nooit gedaan! En als je je geld op de bank hebt staan, of zo los in je portefeuille (lees rechts bovenste rij in het groen) dan kan je het toch ook evengoed opdoen aan auto's kopen en upgraden? Maakt niet uit waar het geld staat, als je een koopdrang hebt koop je zowiezo, kijk maar naar echte mensen die kei hard in het rood staan en toch op schulden kopen. Dit is niet echt wat ik bedoelde met mijn topic.

Link to comment
Delen op andere websites

ja als je de mechanic belt kun je een auto laten bezorgen als je ver van je garage verwijdert bent door een missie ofzo. als je toch op 1 character je geld in cash hebt dan heb je op het ander character toch geen geld in de bank staan. dus als ik al het geld van de bank op mijn 2de character heb omdat ik spaar voor een jacht, dan heb ik toch op mijn 1ste character toch geen geld. alleen het geld op de bvank word gedeeld. alles wat je op zak hebt deel je niet

Link to comment
Delen op andere websites

ja als je de mechanic belt kun je een auto laten bezorgen als je ver van je garage verwijdert bent door een missie ofzo. als je toch op 1 character je geld in cash hebt dan heb je op het ander character toch geen geld in de bank staan. dus als ik al het geld van de bank op mijn 2de character heb omdat ik spaar voor een jacht, dan heb ik toch op mijn 1ste character toch geen geld. alleen het geld op de bvank word gedeeld. alles wat je op zak hebt deel je niet

Ja zo. Maar dacht dat geld op zak hebben gevaarlijk was. Dat men dat kon stelen of als er iets was, kwijt kon zijn. Op bank is veel veiliger denk ik. En ja, leren omgaan met geld en sparen, je niet laten verleiden door tuning of prulletjes :) is net zelfde als in het echt. Veel mensen kopen en kopen maar en dan staan ze in limiet rood en kunnnen ze hun echte huishuur niet betalen :D sorry als men leert omgaan met geld en berekend leeft. Daarom juist, waarom 5 garages en 50 autos waar je maar met 1 auto tegelijk kan rijden :D beetje dom. Rockstar zou ook moeten voor zorgen dat mensen hun garages/appartementen kunnen verkopen om cash geld en niet omruilen. Dat is wel een punt waar ze zouden voor moeten gaan bij volgende update. Nu moet je verplicht iets anders nemen van garage/huis.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja zo. Maar dacht dat geld op zak hebben gevaarlijk was. Dat men dat kon stelen

Voorheen raakte je $500 kwijt als je dat, of meer, op zak had en werd gekild door een medespeler. Dat kon iemand dan oprapen. Tegenwoordig kun je alleen beroofd worden van geld dat je op zak hebt door een mugger (die je via Lamar a $1000 per inzet kunt "bestellen"). Dit tot een maximum van $10.000. Al heb je 8 miljoen op zak. Je moet alleen de mugger die het geld op zak heeft na de beroving omleggen om het geld te kunnen bemachtigen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...