Jump to content

Wie is dit?


W3sl3y

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • W3sl3y

    7

  • Caltson

    5

  • Crifox

    5

  • GTA_addict

    3

denkt dan niemand dat het OG LOC (jeffrey) is?

hij zat in de gevangenis, en in een missie dat je voor hem moet doen blijkt dat OG LOC de ''zeep'' liet vallen.

dat wordt duidelijk door die ene missie waarbij je die gast op een motor moet achtervolgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik ben het volledig eens met dat "zeep en reet" gedoe en volgens mij is het ook OG Loc en dat hand een andere bajesklant(hé, dat rijmt! :bonk: ).

het zou ook kunnen gebruikt worden als cover-art op dat doosje van San Andreas.

Greetz, MforMiyamoto

Sorry .Levi. Ik wist niet dat het la zo oud was.

>>> Door .Levi.: Stop met topics bumpen. Een onderwerp dat meer dan een halfjaar geleden is besproken hoeven wij in 2006 niet echt meer op te reageren. Behalve als je echt groot nieuws te melden hebt, dan is het een ander verhaal. Ook kun je iemand van de crew een Pbtje sturen als je een hele oude topic wilt bumpen, en vragen of het mag.<<<

Sorry .Levi. Ik wist niet dat het la zo oud was.

>>> Door .Levi.: De topics die je nu ziet zijn allemaal wat nieuwer. Als je op een aantal pagina's terug kijkt, dan kom je topics tegen die al wat ouder zijn. ;) <<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat me toch niet zeggen dat je de tekst van levi niet gelezen hebt?

Een onderwerp dat meer dan een halfjaar geleden is besproken hoeven wij in 2006 niet echt meer op te reageren. Behalve als je echt groot nieuws te melden hebt, dan is het een ander verhaal. Ook kun je iemand van de crew een Pbtje sturen als je een hele oude topic wilt bumpen, en vragen of het mag.<<<

Hier zet ik een slotje op..

Mocht iemand dit grote nieuws hebben, kan die mij altijd pb-en om het terug te openen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...