mike010 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 hi ik weet niet wat ik vergeet in te drukken, qua toetsen, maar ik ben lang niet zo snel als dat vliegtuig... dus er in komen lukt al helemaal niet, speel SA op de PC, wie kan mij hiermee helpen? bedankt M. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Welkom mike010, hier zijn al verscheidene topics over dus je kan de zoekfunctie gebruiken. Die staat linsboven en is genaamd search. Hier is een topic met jouw probleem. En deze zijn gewoon over de missie stowaway: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...153&hl=stowaway http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...481&hl=stowaway Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Probeer langs de tonnen te rijden als er evetjes geen tonnen meer uitkomen rij je naarinnen. Tip: ga via de lnkerkant. Suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Hij zei toch dat het vliegtuig veel te snel ging, ik had het ook en kon er helemaal niet in geraken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Je moet op je motor naar voren leunen. Dat doe je door steeds op de knop 'omhoog' van de pijltjestoetsen te tikken. Hierdoor leun je voorover en ben je snel genoeg om het vliegtuig te halen Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weetevengeennaam Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Ik denk dat je een te lage FPS(Frames per second) hebt. Dat Adromada-vliegtuig waar je in moet rijden word de hele tijd bestuurt door de script-engine. Dat betekent dat niets of niemand(behalve de script-engine) iets aan het vliegtuig snelheid of route kan veranderen. De snelheid van de gameplay is afhankelijk van de FPS terwijl de script-engine dat niet is. Dus met andere woorden: Als je FPS laag is dan gaat de gameplay ook langzamer terwijl de script-engine gewoon op de zelfde snelheid blijft draaien en zo word het dus moeilijker om dat vliegtuig te halen. In jouw geval denk ik dat je op de normale manier nooit dat vliegtuig gaat halen. Wat je kan doen is de frame-limiter uit zetten in je display advance menu. Hierdoor gaat je video-kaart meer FPS op je scherm toveren als je video-kaart dat aan kan. Als hij dat niet kan dan blijft de FPS het zelfde. Een andere manier is cheaten. Download GTASAConsole(klik hier om te downloaden). Installeer het en start het op zodra je stowaway missie gaat spelen. Zodra je op de moter zit en je hebt de controle over de moter terug , druk dan op de "/" toets naast de NumLock knopt. Hierdoor wordt de snelheid van de moter vergroot. Druk hem niet te lang anders ga je veel te snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Je moet de hele tijd aan de rechterkant van de startbaan rijden, langs die patriots enzo, tot je op gelijke hoogte bent met het vliegtuig, als er geen tonnen meer uitvallen rij je naar binnen. Tips: Leun voorover terwijl je snelheid maakt Laat de gasknop NIET los Rij langs de rechterkant naar binnen!(als je langs links gaat verlies je te veel tijd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Wat je ook kan doen als je het nog steeds niet lukt, kan je je savegame Uploaden via Rapidshare. Dan kun je je savegame in dit topic zetten. Ook is het erg handig om voorover te leunen, je gaat hierbij veel sneller. Je leunt volgens mij voorover met Lshift. (weet het niet zeker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike010 Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Daar is ie weer Het is gelukt.... heeft me even gekost maar ik vergat inderdaad het pijltje omhoog herhaaldelijk in te drukken, en toen ik dat eenmaal deed was het een fluitje van een cent... niks geen FPS gelul of andere computertechnische shit gewoon een toetsje vergeten... heren bedankt,, ps: ik plaats geen save games... ben van de "doe het zelf" generatie anders heb je het spel nooit helemaal zelf uitgespeeld en dat zou mij, als gamer, een onbevredigd gevoel geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.