7777777 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 heb je met de pc versie wel import export van autos en waneer krijg je die dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 dat kun je pas doen als je een missie bij wang cars hebt gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Welkom op het forum 7777777! Je hebt zeker import en export. Dit kun je doen na de missie's van Wang Cars op San Fierro. Wang Cars kun je kopen nadat je (ook op San Fierro) de driving school hebt uitgepeeld. Succes! Edit: rick 15465 was me voor. P.s. Gebruik voortaan de Zoekfunctie, hiermee kun je ook veel dingen vinden. Bewerkt: 29 juli 2005 door yordi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 New Poll = waar je mag stemmen. New Thread = waarin je een vraag steld en andere personen hun mening/antwoord geven. Dus klik de volgende keer op New Thread. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
7777777 Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 New Poll = waar je mag stemmen.New Thread = waarin je een vraag steld en andere personen hun mening/antwoord geven. Dus klik de volgende keer op New Thread. ja ik ben niew dus alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 welkom.Je krijgt import export na een missie van de wang cars.Je moest daar dacht ik 40 auto's brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.