Lantyz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Zeker een aanrader. Eindelijk ruimte op mijn werkbalk. :behappy: Ook handig dat je hem geheel naar eigen wensen kan indelen, en dat je de balk automatisch je beeld uit kan laten schuiven wanneer je hem niet gebruikt. (En de beurskoersen binnen klikbereik. Altijd al gewild! ) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ik ben hem ook maar aan het downloaden. Alleen die klok ziet eruit als een Speed'o Meter. Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 lol, dat vind ik wel meevallen hoor Reageren
[bmf]leader Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) ik ging die sidebar instaleren en toen stond er dit wat moet ik doen ???¿¿ sorry dat hij zow groot is ik kon hem nie kleiner make Bewerkt: 1 augustus 2005 door [bmf]leader Reageren
MrKooKie Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Unreal Tournametn 2004?? Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Reageren
[bmf]leader Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Unreal Tournametn 2004?? Wat heeft dat er nou weer mee te maken? weet ik niet. darom vraag ik het Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 moet je op het forum van de site van die sidebar vragen.. Reageren
Freestyle Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Hoe doe je een klok op een echte klok instellen, en niet op een grafische klok Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.