glennovic Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Hallo allemaal, Ik heb altijd gta5 gespeeld op mijn ps3 en ben toen gaan spelen op de pc. Nu heb ik sinds kort een ps4 en wil ik dus graag verder gaan met mijn character op de ps4. Maar volgens rockstar is het niet mogelijk om 2 keer te veranderen van console. Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben? En is er misschien toch een mogelijkheid om nog een keer te kunnen veranderen van console? Alvast bedankt, Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Hoi glennovic, helaas is het niet mogelijk je Gta online gegevens 2 keer over te zetten. Je zzult dus een nieuw mannetje aan moeten maken op je PlayStation 4. Reageren
Lars Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Slaat eigenlijk nergens op ^ Reageren
glennovic Geplaatst: 30 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Slaat eigenlijk nergens op ^ Wat slaat nergens op? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Dat je je karakter maar een keer kan overzetten. Reageren
bee1992 Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 het kan 2 keer , maar alleen in een bepaalde volgorde. OG - CG - PC Reageren
Lars Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 het kan 2 keer , maar alleen in een bepaalde volgorde. OG - CG - PC Dus OG - PC - CG (xbox one/ps4) kan niet? Slaat eigenlijk nergens op, want stel als ik een PS4 ga kopen (ooit) wil ik daar ook gewoon GTA:O op doen :/Naja. Nu hijack ik een beetje het topic. Reageren
Platypus Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Dus OG - PC - CG (xbox one/ps4) kan niet? Slaat eigenlijk nergens op Ik kan 2 redenen bedenken waarom het zo is: 1) GTA V kwam eerst voor OG, dan voor CG, en als laatste voor PC. Daarom dat het in die volgorde is. 2) Om te voorkomen dat gemodde accounts van PC naar consoles kunnen gaan. Reageren
bee1992 Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 knip >>> Door ERRWINS: Het is op het forum niet toegestaan om over modificaties op consoles te praten.<<< Reageren
Knalpotje Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Geplaatst: 31 januari 2016 Mij is het gelukt om van PS3 naar PS4 en dan naar PC te gaan Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 februari 2016 Rapport Geplaatst: 1 februari 2016 Enkele niet relevante reacties verwijderd. Graag on-topic blijven of reageer in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.