Dutchy3010 Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Lijkt mij leuk om een overzicht te maken van tips die jou enorm geholpen hebben bij het spelen van San Andreas (de eerste keer). Met name gefocust op (sub)missies, vandaar dat dit topic in "Missie Hulp" staat. Ben benieuwd wat jullie allemaal geholpen heeft. Ik trap af: Wrong side of the tracks: Niet op de rails blijven rijden, maar er net naast, zodat je sneller kunt rijden en Big Smoke beter kan schieten. Freefall: Niet te recht op het vliegtuig afvliegen, want dan wordt de hoek om te draaien moeilijker en ben je sneller het overzicht kwijt. Vertical bird: Je kunt al vliegtuigen uitschakelen door ze van tevoren te vernietigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Bij die dansmissie op het strand: Zet the framerate van je PC heel laag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Zelfde probleem met Amphibious Assault. Met een hoge framerate zwemt Carl om een of andere bizarre uitzonderlijk traag waardoor het, zelfs met volle lung capacity, onmogelijk is om onderwater door zo'n opening te zwemmen. Verder de tip om een Jetpack of een helikopter te gebruiken in de missie Up, Up and Away. Wel weer een klassiek gevalletje van Developer's Foresight door een soldaat met een rocket launcher op het helikopterplatform te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Ehm... Niet tegen de andere auto's in Farewell, my love... botsen, en rustig rijden. Ze laten je vanzelf winnen. De enige missie waar ik moeite mee had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 (bewerkt) De tip(spring op de trein) bij de missie wrong side of the tracks was welkom, wat heb ik me geïrriteerd aan die Big Smoke, zeg. Gelukkig mocht ik hem aan het eind nog afmaken. Bewerkt: 31 januari 2016 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Voor de mensen met problemen bij WSotT, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Voor de mensen met problemen bij WSotT, Het gaat in dit topic niet om mensen die nu nog moeite hebben met een missie, maar wat in het verleden een reddingsboei is geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Wrong side of the tracks: Niet op de rails blijven rijden, maar er net naast, zodat je sneller kunt rijden en Big Smoke beter kan schieten. Dit is ook een gouden tip geweest voor mij, inderdaad... Eerst was Wrong Side of the Tracks altijd een struikelblok, maar bovenstaande tip maakte de missie een fluitje van een cent. Wat ik ook altijd praktisch vond, was een handigheidje bij Explosive Situation: wanneer je de bouwvakker die bij het dynamiet staat van te voren al doodsnipet, gaat het tijdslimiet van het bemachtigen van het dynamiet ook weg. Of bij Are You Going to San Fierro? kun je het verbranden van The Truth's hobbytuintje ook gemakkelijker maken door gebruik te maken van granaten of molotovs. Niet per se tips die broodnodig zijn, maar het was altijd wel makkelijk om ze te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Om eerlijk te zijn: geen een. Ik heb wel ooit eens vroeger 2 docenten weten te strikken om tijdens mijn lessen de dans-/lowriderbounce-missies te doen in San Andreas. Dat heeft me überhaupt wel het meest geholpen wat ik ooit in een game heb meegemaakt. (dat vergeet ik ook nooit meer ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T2own-Gamer Geplaatst: 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Dat je vliegtuigen beter bestuurd met een controller, ipv muis en keyboard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2016 Het is niet missie-gerelateerd, en ook niet specifiek SA, maar waar ik altijd enorm baat bij heb gehad, is zodra je een gebied vrij hebt gespeeld, meteen de collectables verzamelen. Een collectie wapens bij m'n safehouse is altijd enorm handig geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2016 (bewerkt) Ik heb niet vaak tips nodig gehad met GTA San Andreas, wel had ik veel moeite met de missie Wrong Side of the Tracks. Gelukkig was het vrij simpel om gewoon op de trein te kunnen springen met de Sanchez en daar vanaf de Vagos te vermoorden. Die tip heeft me heel erg geholpen om verder te gaan met de missie. Bewerkt: 1 februari 2016 door Asphyxiated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2016 Je kan ook via een kortere route richting de tunnel en ze dood snipen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2016 In 't algemeen had nooit 'echt' moeite met GTA SA, maar als ik beslist onder druk kwam te staan dan gebruikte ik weleens bruikbare 'cheats' om het voor mezelf wat gemakkelijker te maken tijdens de betreffende situatie. Voor de rest, nee, 't spel was achteraf wel vele malen eenvoudiger dan dat ik het van te voren dacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.