Beltie Geplaatst: 4 februari 2016 Rapport Geplaatst: 4 februari 2016 Hallo ik ben al een tijdje aan het kijken waar je de steam opwaardeerkaart kan kopen! Heb al bij verschillende winkels gevraagd maar of ze kennen ze niet of ze hebben het niet. Dus mijn vraag bij deze is, Waar kan ik de die opwaardeerkaart kopen? Of waar kopen jullie zoon soort kaart dan? Mvg Beltie. (Je kunt tegenwoordig bijna niet meer zonder dat steam vandaar deze vraag) Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 februari 2016 Rapport Geplaatst: 4 februari 2016 Je kunt ook gewoon geld op Steam zetten via iDEAL. Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2016 Rapport Geplaatst: 4 februari 2016 Ik denk dat ze gewoon niet in Europa verkocht worden. Je kan er wel geld op zetten via een PaySafeCard en dat wordt wel op verschillende plaatsen verkocht, voornamelijk in krantenwinkels en supermarkten. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 4 februari 2016 Rapport Geplaatst: 4 februari 2016 Ik denk dat ze gewoon niet in Europa verkocht worden. Je kan er wel geld op zetten via een PaySafeCard en dat wordt wel op verschillende plaatsen verkocht, voornamelijk in krantenwinkels en supermarkten. Ze liggen bij ons bij de Primera Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 februari 2016 Rapport Geplaatst: 4 februari 2016 http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=85&skey=steam&opt=all Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.