meetlat Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ik heb een systeem voor m'n site geinstalleerd maar ik kan er al goed mee overwech maar ik kan geen afbeeldingen voor een banner uploaden ik vindt dat niet kan iemand me helpen aub... Reageren
Synchro Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ik heb een systeem voor m'n site geinstalleerd maar ik kan er al goed mee overwech maar ik kan geen afbeeldingen voor een banner uploaden ik vindt dat niet kan iemand me helpen aub... Imageshack Daar kan je afbeeldingen uploaden. Reageren
meetlat Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Neen ik heb een map zelf in dat systeempje voor die afbeelding maar ik vindt die map niet :s Reageren
Synchro Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Neen ik heb een map zelf in dat systeempje voor die afbeelding maar ik vindt die map niet :s Welk systeempje is het dan? Kijk is in die Map . Ik denk ergens in Mijn computer --> Program Files Reageren
meetlat Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) lukt niet hij blijft maar laden en erkomt geen eind aan Antwoord er nog iemand ??? Bewerkt: 12 augustus 2005 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.